تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۱۷۳۳۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اعلام کرد:
پیش‌بینی شرکت ۳۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در اردوهای راهیان نور
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از پیش‌بینی اعزام ۳۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی به سرزمین‌های نور خبر داد. 

محمد تقی‌زاده در حاشیه جلسه هماهنگی اردوهای راهیان‌نور اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی وزارت آموزش و پرورش امسال ۶۰۰ هزار دانش‌آموز از سراسر کشور سرزمین‌های نور را زیارت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری اردوهای راهیان نور نقش مهمی در ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش‌آموزان دارد، افزود: خوزستان هر ساله پذیرای جمع مشتاق دانش‌آموزان سراسر کشور در سرزمین‌های نور است. در این راستا همه ساز و کارهای لازم جهت پذیرش مناسب زائران نور در استان خوزستان فراهم شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: اردوی راهیان نور بستر ویژه‌ای برای ترویج مفاهیمی همچون ایثار، محبت، شجاعت، شهامت در بین دانش‌آموزان است.

تقی‌زاده با بیان اینکه اردوهای راهیان مهم‌ترین راهکار جهت انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جدید است، خاطرنشان کرد: شکل‌پذیری هویت دانش‌آموزان بر اساس معیارهای دینی و میهنی از اولویت‌های آموزش و پرورش است. برگزاری این اردوها می‌تواند نقش مهمی را در پیشبرد این هدف ایفا کند.

وی افزود: اردوهای راهیان نور از ۲۱ مهرماه در خوزستان کلید خواهد خورد. پیش‌بینی می‌کنیم ۳۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در این اردوها شرکت کنند.

اردوهای راهیان نور برای پایه‌های نهم، دهم و یازدهم متوسطه برگزار می‌شوند و سال گذشته ۳۱ هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز خوزستانی در این اردوها شرکت داشتند. 
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار