تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۱۷۴۲۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اتاق بازرگانی اهواز:
هنوز اعتماد کامل نسبت به کارآفرینی زنان وجود ندارد
رئیس اتاق بازرگانی اهواز با بیان این‌که هنوز نسبت به کارآفرینی زنان اعتماد کامل وجود ندارد، گفت: زنان از تکرار تجارب ناموفق جلوگیری و برای تبدیل ایده‌های نوین به عمل تلاش کنند. 

شهلا عموری شامگاه، 5 آذرماه در نخستین همایش استانی زنان و اشتغال پایدار در حوزه صنعت و تجارت که در محل اتاق بازرگانی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: اقتصاد ما بیمار است و قطعاً زنان با ایجاد و انتخاب راهکارهای مناسب این بیمار را درمان خواهند کرد.

وی، در خصوص برگزاری همایش زنان و اشتغال پایدار عنوان کرد: این اولین تجربه ماست و امیدواریم در سال‌های آینده برگزاری چنین همایش‌هایی برای بحث کارآفرینی و اشتغال بانوان تداوم داشته باشد تا شاهد حضور بیشتر بانوان در عرصه‌های اقتصادی باشیم.

عموری با بیان این‌که بسیاری از بانوان از صداقت و سلامت کاری برخوردار هستند، ادامه داد: رشد اقتصادی نیازمند افکار پویا است و کارآفرینی باعث رشد اقتصادی و رونق کسب و کارهای جوان می‌شود و در این زمینه باید گام‌های اساسی برداشته شود.

وی با اشاره به پتانسیل‌های جمعیتی، طبیعی و صنعتی استان خوزستان اظهار کرد: واحدهای تولیدی سرآمد، فرصت‌ها و جاذبه‌های گردشگری، راه‌های دسترسی، مرزهای بین‌المللی، قشر تحصیلکرده و تنوع قومیتی از ویژگی‌های منحصر به فرد خوزستان هستند.

عموری با بیان این‌که وجود نفت و گاز در خوزستان معضلی را حل نکرده بلکه معضل ایجاد کرده، عنوان کرد: زنان از تکرار تجارب ناموفق جلوگیری و برای تبدیل ایده‌های نوین به عمل تلاش کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار