تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲
کد خبر: ۱۷۴۷۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهنام سراج: امیدوارم قطبی با ترفند همیشگی‌اش فولاد را به جایگاه اصلی‌اش برساند
بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: قطبی، سرمربی جدید فولاد به این‌که می‌تواند با صحبت‌های بزرگ و مثبت، تیمش را از نظر روحی روانی و انگیزشی خیلی خوب روانه میدان کند، معروف است و امیدوارم با این ترفند همیشگی‌اش، تیم فولاد را نیز به جایگاه اصلی‌اش برساند. 

بهنام سراج در خصوص حضور افشین قطبی در راس کادر فنی تیم فولاد خوزستان و این‌که این مربی چقدر می‌تواند باعث ایجاد تحول در این تیم شود، اظهارکرد: من فکر می‌کنم باشگاه فولاد باید چند بازیکن خوب نیز جذب کند و تیم در نیم‌فصل تقویت شود تا مربی بتواند کارهای مدنظر خود را انجام دهد. قطعا یک مربی در صورتی می‌تواند موفق باشد که ابزار لازم از جمله بازیکن خوب نیز در اختیارش باشد.

وی با بیان این‌که یک مربی تا حدی می‌تواند تاثیرگذار باشد و اگر ابزار نباشد، نتیجه‌گیری نیز سخت خواهد شد، گفت: فکر می‌کنم از دلایل عدم موفقیت مربیان قبلی فولاد نیز بازیکنان لازم بود. با جذب نفرات لازم، این امید نیز می‌رود که در نیم‌فصل دوم فولاد را با شرایط بهتری نسبت به حال ببینیم.

این مربی خوزستانی همچنین عنوان کرد: به نظرم عملکرد فولاد تا این هفته از رقابت‌ها در حد انتظار نبوده و این در حالی‌ است که مردم انتظار بسیاری از باشگاه فولاد دارند. باشگاه فولاد همیشه مدیریت و ساختار تیمی خیلی خوبی داشته است و همانطور که گفتم با جذب چند بازیکن خوب، دوباره می‌توانیم فولاد را در همان شرایط خوب گذشته ببینیم  

وی در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند جدایی چند بازیکن فعلی فولاد  که سن و سالی از آن‌ها گذشته و کارایی لازم را ندارند، می‌تواند به بهتر شدن شرایط فولاد با جذب بازیکنان دیگر کمک کند، توضیح داد: برخی باشگاه‌ها با توجه به این‌که یک بازیکن با تجربه سال‌ها برای آنها زحمت کشیده است، تلاش می‌کنند برای قدردانی از این زحمات، فرصت بیشتری به این نفرات دهند. به نظرمن بودن بازیکنان باتجربه نیاز هر باشگاهی است، البته نه به هر قیمتی. یک بازیکن تا جایی که بتواند مفید باشد، قطعا یک باشگاه نیز از آن حمایت می‌کند ولی در جایی که قرار باشد به باشگاه ضرر وارد شود، آن‌گاه آن باشگاه باید تصمیم نهایی‌اش را بگیرد.

سراج در ادامه بیان کرد: امسال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد کمی دور از دسترس است، البته با برنامه‌ریزی بهتر و جذب چند بازیکن در فصل نقل و انتقالات، بستن یک تیم منسجم و حتی رسیدن به کسب سهمیه نیز امکان‌پذیر می‌شود.

وی درباره شرایط روحی تیم فولاد و این‌که قطبی چقدر می‌تواند در این زمینه به این تیم کمک کند نیز خاطرنشان‌کرد: آقای قطبی به این موضوع که می‌تواند با صحبت‌های بزرگ و مثبت، تیمش را از نظر روحی روانی و انگیزشی خیلی خوب روانه میدان کند، معروف است و امیدوارم با این ترفند همیشگی‌اش، تیم فولاد را هم به جایگاه اصلی‌اش برساند.

این مربی خوزستانی که سابقه فعالیت در تیم فوتبال نفت آبادان را هم دارد، در پایان نیز درباره وضعیت این تیم گفت: امسال دیگر با نفت آبادان نیستم ولی اکنون به عنوان یک هوادار نفت آبادان، امیدوارم این تیم دوباره به روزهای اوج خود برگردد. دلخوشی مردم آبادان همین تیم است و امیدوارم با جذب چند بازیکن به شرایط مطلوب خود بازگردد. از اکنون هم نمی‌توان درباره آخر فصل و این‌که نفت آبادان در چه جایگاهی قرار خواهد گرفت، صحبت کرد و باید به این تیم فرصت داده شود که در نیم‌فصل با جذب بازیکن، خود را نشان دهد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار