تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۱۹۱۳۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسؤولین به مطالبات منطقی مردم توجه کنند
مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: اینجا یک مطالبه دو گانه وجود دارد، مطالبه اول از کارگزاران و مسئولان کشور است که وضعیت و دغدغه‌های مردم را ببینند و بشنوند و مطالبه دوم از مردم است که بررسی دقیقی از شرایط کشور داشته باشند.
 حجت‌الاسلام سید محسن شفیعی  در خصوص نحوه صحیح ابراز اعتراضات به حق مردم، اظهار کرد: حوادثی که اخیرا در کشور رخ داد، دو نگاه و مسئله را پیش روی ما می‌گذارد. اول اینکه حرف‌ها و دغدغه‌های به حق مردم باید شنیده شود که در این راستا یکی از وظایف نمایندگان مجلس با توجه به جایگاه قوه مقننه، انعکاس درخواست‌های مردم است.


وی افزود: هم مسؤولان و مدیران اجرایی و هم نمایندگان مجلس و نخبگان وظیفه دارند حرف مردم را شنیده و منتقل کنند که به نظر می‌رسد در این زمینه کوتاهی شده و حق مطلب ادا نشده است.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: از طرف دیگر مردم عزیز ما باید بدانند که شرایط جامعه ما عادی نیست و دشمنان قسم خورده ما مترصد فرصت‌هایی برای سوءاستفاده از موقعیت‌های بحرانی کشور هستند.

وی ادامه داد: پس اینجا یک مطالبه دو گانه وجود دارد، مطالبه اول از کارگزاران و مسئولان کشور است که وضعیت و دغدغه‌های مردم را ببینند و بشنوند و مطالبه دوم از مردم است که بررسی دقیقی از شرایط کشور داشته باشند.

شفیعی عنوان کرد: این مطالبه دوگانه جز با اینکه هر دو طرف با دقت به وظیفه خود عمل کنند حاصل نمی‌شود.

وی در پایان ضمن اشاره به راهپیمایی روز شنبه مردم اهواز بر ضد اغتشاش‌گران، بیان کرد: مردم انقلابی اهواز همیشه پشتیبان نظام و دین بوده‌اند و روز شنبه هم بار دیگر این موضوع و اهمیت امنیت را نشان خواهند داد ضمن اینکه مسئولان نیز باید گوش شنوا و سینه باز برای شنیدن سخنان مردم داشته باشند‌.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار