تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۱۹۵۱۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بیش از ۶۰۰ باشگاه بدنسازی و پرورش‌اندام در خوزستان فعالیت می‌کنند
  رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان گفت: بیش از ۶۰۰ باشگاه مجاز بدنسازی و پرورش اندام در سطح استان وجود دارد که روزانه بین ۵۰ تا ۲۰۰ نفر در این باشگاه ها به تمرین می‌پردازند.

اردوان قاسمی اظهار داشت: خوزستان در تمام رشته‎های زیرمجموعه این هیات دارای پتانسیل است و ورزشکارانمان بارها در میادین داخلی و خارجی برای استان و کشور، افتخارآفرینی کردند.

وی با بیان اینکه خوزستان یکی از مهم‌ترین قطب‌های کشور در رشته‌ بدنسازی و پرورش اندام است گفت: ورزشکاران استان در اکثر مسابقات موفق به کسب مقام شده‌اند که همین امر توجه هرچه بیشتر مسؤولان به این رشته را می‌طلبد.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان گفت: بیش از نیمی از جمعیت تحت پوشش این هیات را بانوان تشکیل می‌دهند لذا حضور بیشتر بانوان در این رشته نیازمند یک برنامه‌ریزی ویژه برای این قشر است.

وی بیان کرد: امروزه که مصرف دخانیات از جمله سیگار و قلیان در بین جوان‌ها رواج یافته، ورزش و اهمیت آن بر سلامت مردم می‌بایست بیش‌ از پیش جدی گرفته شود و مسؤولان نیز توجه بیشتری به این موضوع مهم داشته باشند.

قاسمی افزود: در حال حاضر ۲۷ شهرستان ما فعال هستند که در این میان برخی شهرستان ها، فعال تر بوده و ورزشکاران بسیاری به تیم ملی معرفی کرده اند.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان بیان کرد: رشته بدنسازی و پرورش اندام یکی از مکمل های مهم برای تمامی رشته های ورزشی در بخش قهرمانی، حرفه ای و حتی همگانی است و باید بیشتر از این مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بعد وسیعی از ورزش خوزستان زیر نظر رشته بدنسازی و پرورش اندام است گفت: با توجه به جایگاه خوب پرورش اندام استان در کشور و استقبال خوب جوانان خوزستانی از این رشته امیدواریم که این رشته مورد حمایت بیشتر قرار گیرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار