تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۲۰۱۶۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری مجازی امتحانات در دانشگاه صنعتی دزفول
 معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول از برگزاری امتحانات این دانشگاه از ۱۴ تیرماه به صورت مجازی خبر داد.

علی ظاهرزاده اظهار کرد: امتحانات دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول از ۱۴ تیرماه به صورت مجازی آغاز می‌شوند. زمان پایان امتحانات هنوز مشخص نشده است، زیرا در حال برنامه‌ریزی هستیم.

وی در خصوص امتحانات دروس عملی نیز بیان کرد: کلاس‌های تعداد زیادی از درس‌های عملی را به صورت مجازی برگزار کردیم، در نتیجه امتحان این دسته از درس‌ها نیز مجازی خواهند بود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور اهواز گفت: برای درس‌های عملی باقی‌مانده نیاز است که برنامه‌ریزی شود و تعداد محدودی از گروه‌های دانشجویی وارد دانشگاه شوند. اولویت ما در برنامه‌ریزی درس‌های عملی، دانشجویان سال آخر هستند.

ظاهرزاده بیان کرد: اکنون شرایط استان مناسب نیست اما به محض عادی شدن شرایط، برای حضور دانشجویان برنامه‌ریزی خواهیم کرد. امتحانات درس‌های عملی دانشجویانی که از نظر زمانی محدودیتی ندارند و سال آخر نیستند، احتمالا شهریور و یا مهرماه برگزار می‌شوند.

وی در پایان با اشاره به سامانه آموزشی مورد استفاده برای برگزاری امتحانات، گفت: سامانه آموزش مجازی LMS دانشگاه با توجه به قابلیت‌های مناسبی که در زمینه برگزاری آزمون مجازی دارد، تنها مرجع برگزاری کلیه آزمون‌ها است. 

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار