تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۲۰۳۲۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پنج دستگاه دیالیز در بیمارستان شادگان نصب شد
 مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان گفت: پنج دستگاه دیالیز در بیمارستان شهید معرفی‌زاده این شهرستان نصب و بهره‌برداری شد.

   افشین دریانبرد دوشنبه اظهار کرد: به علت اتصالی برق روز گذشته در سیستم اصلی کابل‌های انتقال بیمارستان برخی از وسایل  از جمله تعدادی از کولرها و دستگاه‌های دیالیز به شدت آسیب دیده و از مدار خارج شدند.

وی اضافه کرد: با پیگیری‌های مستمر و همکاری دانشکده علوم پزشکی آبادان تعدادی از وسایل از جمله پنج دستگاه دیالیز جدید تهیه و در بیمارستان نصب و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان گفت: برخی دیگر از تجهیزاتی بیمارستان که در این حادثه آسیب دیدند تعمیر، نصب و قابل استفاده شدند.

دریانبرد افزود: برای رفع دیگر مشکلات بوجود آمده براثر حادثه قطع برق بیمارستان پیگیری‌ها تا حصول نتیجه و رفع کامل نواقص ادامه دارد.

تعطیلی هشت قهوه‌‎خانه‌ متخلف در شادگان 

رییس مرکز بهداشت شادگان گفت: با توجه به تشدید نظارت‌ها و لزوم توجه هر چه بیشتر به سلامتی مردم، قهوه‌خانه‌های متخلف در شادگان تعطیل شدند.

سجاد جلیلیان دوشنبه اظهار کرد: با توجه به اهمیت سلامت جامعه و درگیری این روزهای مردم با بیماری کووید ۱۹ تعدادی از قهوه‌خانه‌های مستقر در سطح شهرستان که از مقررات تعیین‌شده‌ بهداشتی سرپیچی کردند تعطیل شدند.

وی اضافه کرد: این قهوه‌خانه‌ها علاوه بر اینکه پروتکل‌های بهداشتی مربوط به قوانین ستاد کرونا را رعایت نکرده بودند بلکه نسبت به عرضه قلیان و دخانیات نیز اقدام می‌کردند.

رییس مرکز بهداشت شادگان بیان کرد: بعد از آنکه این متخلفان اخطارهای مکرر بازرسان مرکز بهداشت را جدی نگرفتند با همکاری اداره اماکن شهرستان شادگان  نسبت به تعطیلی این قهوه‌خانه‌ها اقدام کردیم.

وی ادامه داد: در همین راستا قلیان‌ها و محصولات غیرمجاز دخانیاتی آنها نیز جمع‌آوری شد.

شهرستان شادگان از خدمات بهداشتی درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان بهره می‌برد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار