تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۲۱۳۱۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار: مجوز شورای ترافیک زمین ورزشگاه ۲هزارو ۵۰۰ نفری دزفول صادر شد
 معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دزفول با اشاره به درنظر گرفتن زمین جدید برای ساخت ورزشگاه ۲ هزار و ۵۰۰ نفری این شهرستان گفت: ۲ هکتار زمین برای ساخت این ورزشگاه در نظر گرفته شده که مجوز شورای ترافیک آن هم صادر شده است.

 علی فرهمندپور روز دوشنبه در حاشیه بازدید معاون وزیر ورزش و جوانان از ورزشگاه شهید مجدیان در جمع خبرنگاران گفت: پیش از این یک زمین واقع در جاده زیباشهر برای ساخت ورزشگاه ۲ هزارو ۵۰۰ نفری در نظر گرفته شده بود که زمین قبلی مشکل ترافیکی داشت و موفق به اخذ مجوز شورای ترافیک نشد به همین منظور زمین جدیدی در بلوار دانش برای این ورزشگاه در نظر گرفته شد.
وی افزود: حدود ۶۰ میلیارد ریال در مرحله اول برای ساخت این ورزشگاه درنظر گرفته شده که بعد از اخذ مجوزهای لازم کلنگ زنی خواهد شد و شاهد افتتاح این پروژه تا ۲ سال آینده خواهیم بود.
 ‌فرماندار ویژه دزفول اظهارداشت: زمین جدید حدود ۲هکتار است در بلوار شهید دانش در کمربندی دزفول واقع شده که هم دسترسی خوبی دارد و هم ظرفیت برگزاری مسابقات استانی را خواهد داشت.
وی افزود: در حال حاضر پرونده این زمین برای تغییر کاربری به اهواز رفته که بعد از اخذ مجوز لازم، مشاور پروژه تعیین خواهد شد.

فرهمندپور با اشاره به وجود ظرفیت های حوزه ورزش شهرستان دزفول گفت: برخی پروژه های تعریف شده بنا به دلایلی نیمه کاره مانده اند که با پیگیری های نماینده دزفول، معاون وزیر ورزش در این شهرستان حاضر شدند و از پروژه ها بازدید کردند. 

وی افزود: مهمترین پروژه ای که در سطح شهرستان داریم پروژه شهید مجریان دزفول است که امروز ۱۶ میلیارد ریال از بودجه مصوب به حساب پیمانکار واریز و قرار شد کار را آعاز کند.

فرماندار ویژه دزفول بیان کرد: قرار است ۱۰۰ میلیارد ریال نیز طبق مصوبه وزارت ورزش و جوانان بعد از تکمیل فرآیند به حساب پیمانکار واریز شود.
وی اظهار امیدواری کرد این ورزشگاه بهمن ماه افتتاح و به مرحله بهره برداری برسد. 

به گزارش ایرنا، معاون حقوقی و هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان و مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان روز دوشنبه همراه با نماینده و فرماندار دزفول از ورزشگاه شهید مجدیان و زمین ورزشگاه ۲ هزارو ۵۰۰ نفری این شهرستان بازدید کردند.

:
:
:
آخرین اخبار