تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۲۴۴۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برپایی نمایشگاه‌کتاب‌در کتابخانه مرکزی خوزستان
رییس کتابخانه مرکزی استان خوزستان از برپایی نمایشگاه کتاب در کتابخانه مرکزی استان خوزستان خبر داد.



منصوری کوهی‌رستمی گفت: برپایی نمایشگاه کتاب قطعاً بر ارتباط مردم با کتاب موثر است چون در یک دوره زمانی خاص توجه بسیاری از مخاطبان کالاهای فرهنگی را جذب می‌کند و طبیعی است که تأثیر بسزایی در بهبود رابطه مردم و به ویژه جوانان با کتاب و کتابخوانی خواهد گذاشت.
وی افزود: کتابخانه مرکزی استان خوزستان به عنوان یک مرکز فرهنگی که وظیفه ارایه خدمات متنوع کتاب و کتابخوانی و فرهنگی در استان را بر عهده دارد به مناسبت بیستمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و با اعتقاد راسخ به تأثیرگذاری نمایشگاه کتاب همان طور که در منویات مقام معظم رهبری نیز بدان اشاره و تأکید شده اقدام به برپایی نمایشگاه کتاب کرده است.
ریس کتابخانه مرکزی خوزستان گفت:  در این نمایشگاه بیش از 5000 عنوان کتاب در موضوعات مختلف علمی و عمومی و همچنین کودکان از ناشران مطرح کشور ارایه می­شود. در این نمایشگاه تخفیف 10 درصدی برای عموم مردم و تخفیف 15 درصدی برای تمامی اعضای کتابخانه­های عمومی، دانشگاهی و تخصصی و آموزشگاهی در نظر گرفته شده است.
او ادامه داد: اعضای کتابخانه­ها جهت برخورداری از این تخفیف باید کارت عضویت کتابخانه خود را هنگام بازدید و خرید به همراه داشته باشند. همچنین این کتابخانه در جوار این نمایشگاه اقدام به برگزاری ایستگاه­های فرهنگی از جمله مسابقات کتابخوانی، مسابقات نقاشی و... کرده است.
کوهی‌رستمی گفت: زمان بازدید از نمایشگاه کتاب از روز پنج‌شنبه 25 آبان تا پنج‌شنبه 2 آذر 91 از ساعت هشت تا 21 است.
گفتنی آن که کتابخانه مرکزی خوزستان در جاده ساحلی کیانپارس جنب پارک دولت قرار گرفته است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار