تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۲۹۰۴۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بختیاری‌زاده: برای تغییر نفرات نیامده‌ام/ به فکر همدلی بین مجموعه فولاد هستم
بختیاری‌زاده: برای تغییر نفرات نیامده‌ام/ به فکر همدلی بین مجموعه فولاد هستم

ایسنا/خوزستان مدیر جدید تیم‌های پایه و آکادمی فولاد خوزستان گفت: آکادمی فولاد با هدف شکوفاسازی استعدادهای نسل جوان فوتبال و آماده‌سازی آن‌ها برای فوتبال داخلی و بین‌المللی اقدام به فعالیت کرده است.

سیاوش بختیاری زاده در گفت و گو با ایسنا، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات هموطنان در ماه مبارک رمضان و تبریک سال نو و آرزوی سلامتی برای همه مردم ایران، اظهارکرد: حمایت از استعدادهای بومی و شناسایی بهترین فوتبالیست‌های منطقه و پرورش درست و حرفه‌ای آنها برای تزریق در تیم‌های باشگاه فولاد در آینده‌ای نزدیک با توجه به وجود آقای علی اکبر مهدی پور مدیر ورزش حرفه ای و قهرمانی باشگاه که تجربه بسیار عالی را سال ها در این سمت داشته و می‌تواند یار خوبی در کنار ما باشد، از اولویت کاری ما است.

وی افزود: برای تغییر نفرات نیامده ام و تنها در چنین شرایط سخت و دشوار مسابقات مختلف رده سنی پایه به فکر همدلی و همبستگی بین مجموعه فولاد هستم و با هیچ یک از نفرات حال حاضر مشکلی ندارم.

مدیر تیم‌های پایه و آکادمی فولاد خوزستان تاکید کرد: نسبت به دهه قبل، این سال‌ها راه فوتبالیست شدن در ایران کمی منطقی‌تر شده و حالا باشگاه‌های لیگ برتری با برگزاری استعدادیابی در چند مرحله، بازیکنان مستعدی که در آینده حتی می‌توانند پیراهن تیم‌ملی را هم بر تن کنند، کشف می‌کنند و آکادمی فوتبال فولاد خوزستان طبق برنامه‌های سال‌های گذشته پیش از شروع هر فصل به برگزاری تست‌های استعدادیابی می‌پردازد و این تست‌ها با هدف یافتن استعدادهای برتر فوتبالی کشور و فراهم کردن فرصتی برای بازیکنان مستعد فوتبالی است تا راهی برای موفقیت بیشتر و پیوستن به تیم‌های فوتبال فولاد باز کند.

وی بیان کرد: افرادی که در این تست‌ها موفق عمل کنند، توسط آکادمی فوتبال فولاد دعوت می‌شوند تا زیر نظر مربیان مجرب، فوتبال را به صورت حرفه‌ای آموزش ببینند و فوتبال آموزان در آکادمی فوتبال این باشگاه شانس حضور در تیم‌های برتر کشور را خواهند داشت. به شخصه قول می‌دهم که سوای تست‌های آکادمی به تمام نقاط استان و محله‌های محروم و کم امکانات سرزده تا انشاالله بتوانیم با کشف استعدادهایی که توان حضور در تست‌های باشگاه را ندارند، حق مطلب را به درستی انجام داده و شرمنده بچه‌های مظلوم پر استعداد نشوم. 

بختیاری‌زاده با بیان اینکه که فولاد خوزستان از ظرفیت‌های بسیار زیادی برخوردار است، اظهار کرد: باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد از جمله باشگاه‌های کشور است که از دهه هفتاد فعالیت خود را در تیم‌های پایه آغاز و توجه بسیار زیادی به تیم‌های پایه خود در رشته‌های مختلف و به خصوص در رشته ورزشی فوتبال داشته و بازیکنان بسیار زیادی را تربیت و تحویل تیم‌های ملی کشور، رده بزرگسالان خود و نیز سایر باشگاه‌ها داده است، بازیکنانی که اغلب آنها توانسته‌اند با لباس مقدس تیم‌ملی افتخار آفرینی کنند.

وی تصریح کرد: علاوه بر مقوله مهم سازندگی، باشگاه فولاد در عرصه‌های افتخار آفرینی و کسب سکوهای برتر در فوتبال پایه نیز همواره موفق و جز مدعیان بوده و آکادمی فولاد با هدف شکوفاسازی استعدادهای نسل جوان فوتبال و آماده‌سازی آن‌ها برای فوتبال داخلی و بین‌المللی اقدام به فعالیت کرده است. همچنین با توجه به پیشرو بودن این باشگاه در تیم‌داری تیم‌های پایه و اهمیت بالای رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید برای این مجموعه، پرورش نیروی تازه‌ نفس و حرفه‌ای برای تیم‌های پایه و بعد از آن بزرگسالان این آکادمی راه‌اندازی شده است و امیدواریم بتوانیم در فصل جدید چندین بازیکن دیگر از تیم‌های پایه را به تیم بزرگسالان فولاد تزریق کنیم. 

این مدیر ورزشی گفت: در پایان از مدیریت محترم شرکت صنایع فولاد خوزستان، رییس محترم هیات مدیره باشگاه و مدیر عامل محترم باشگاه فولاد خوزستان نسبت به حسن اعتمادی که به اینجانب داشته تشکر می‌کنم. انشاالله با کمک همه دوستان در آکادمی و همه علاقه‌مندان به تیم بزرگ فولاد بتوانیم این امانت را به سلامت به مقصد برسانیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار