تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۲۹۰۵۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس پلیس راهور اهواز: رانندگان از تردد در مکان‌های دچار آبگرفتگی خودداری کنند

 رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اهواز گفت: باتوجه به صدور هشدار نارنجی بارش باران رانندگان خودروها به منظور جلوگیری از وقوع هرگونه حادثه احتمالی، از تردد در مناطقی که دچار آبگرفتگی هستند؛ خودداری کنند.

سرهنگ سعید حسنوند بیان کرد: مناطقی همچون میدان انقلاب، بلوار انقلاب، زیرگذر کیان آباد، آخر آسفالت، کیانشهر، بلوار جواد الائمه، زیرگذر میدان شهید بندر به سمت فرودگاه اهواز، بلوار شهید هاشمی، حد فاصل میدان زندان تا پل شهید هاشمی، پیچ گلستان، خیابان یوسفی، خیابان جواهری و بلوار فنی وحرفه ای همواره در زمان بارش باران دچار آبگرفتگی می‌شوند.

وی گفت: برای جلوگیری از گرفتار شدن خودروها در آبگرفتگی‌ها و ایجاد ترافیک در شهر از رانندگان درخواست می‌شود از مسیرهای نامبرده تردد نکنند.

سرهنگ حسنوند ادامه داد: از مردم درخواست می‌شود از مسیرهای جایگزین برای تردد استفاده کنند تا از هر گونه خطر احتمالی به دور باشند.

رییس پلیس راهور اهواز اظهار کرد: در شرایط ناپایدار هوا رانندگان از نبود نقص فنی خودرو خود به ویژه سالم بودن برف پاکن و لاستیک‌های خودرو اطمینان حاصل کنند.

وی ادامه داد: همچنین از مردم درخواست می‌شود از تردد در بلوارهای ساحلی خودداری کنند.

  اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به فعالیت سامانه بارشی طی امروز و فردا در استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به استقرار ۳۳ دستگاه پمپ مکنده برای تخلیه آب در زمان بارندگی گفت: تمام تلاش ما این است که در هنگام بارش باران، به مردم آسیبی وارد نشود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار