تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۷
کد خبر: ۲۹۰۷۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امنیت اقتصادی؛ ضرورت لازم برای ایجاد بستر مشارکت مردم در اقتصاد

 منتخب مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم گفت: به منظور جلوگیری از خروج سرمایه‌ از کشور ضروت دارد بسترهای اقتصادی لازم فراهم آورده شوند تا سرمایه‌ها در کشور باقی بمانند.

سید محسن موسوی‌زاده بر امنیت سرمایه‌ و سرمایه‌گذاران تاکید و اظهار کرد: در صورت فراهم نشدن امنیت، سرمایه‌گذار قطعا سرمایه خود را در آن منطقه هزینه نمی‌کند.

وی ادامه داد: پس از تامین امنیت سرمایه‌گذاری، باید طرح‌هایی به سرمایه‌گذاران پیشنهاد و مشوق‌ها و تخفیف‌های لازم نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شود تا سرمایه‌گذاران در راستای رشد تولید در کشور به عرصه تولید

وارد شوند.

موسوی زاده تصریح کرد: با جهش تولید، اشتغالزایی ایجاد شده و از سوی دیگر محصولات داخلی رشد پیدا می‌کنند که علاوه بر تامین نیازهای داخلی به خارج از کشور نیز صادر شوند.

منتخب مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی خلق ثروت را از دیگر مزایای جهش تولید نام برد که می‌تواند عامل مهمی برای شکستن محاصره‌های اقتصادی و تحریم‌ها باشد.

 

بسیاری از کشورهای عربی به اعتبار پول ایران آباد شده‌اند

وی یادآور شد: در حال حاضر ثروت زیادی در دست مردم است اما برخی از این افراد ثروتمند سرمایه‌های خود را به خاطر وجود بسترهای مناسب به کشورهای عربی و حاشیه خلیج فارس منتقل می‌کنند و باید قبول کرد که بسیاری از کشورهای حاشیه خلیج فارس به اعتبار پول ایرانی آباد شده‌اند.

موسوی زاده با اشاره به تعیین شعار سال توسط مقام معظم رهبری بیان کرد: رهبر معظم انقلاب این شعار را برای کارگزاران نظام تعیین می‌کند لذا اگر کارگزاران به این شعار با دقت کامل عمل کنند وضع کشور تغییر محسوسی در حوزه اقتصادی خواهد داشت.

منتخب مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت باید در ایجاد بستر برای مردم در مشارکت اقتصادی پیشگام باشد و در صورت وجود نقص قانونی، قطعا در مجلس برای آن قانون تدوین و تعیین خواهد شد.

وی بیان کرد: مردم در هر عرصه‌ای ورود کردند انقلاب ایجاد شد که از جمله آنها می‌توان به انقلاب اسلامی ایران، هشت سال دفاع مقدس، انتخابات‌ دوره‌های مختلف، سازندگی و ... اشاره کرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار