تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵
کد خبر: ۲۹۱۵۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تجزیه طلبان بلندگوی اسرائیل
طرفداری پیدا و پنهان گروهک‌ها و عناصر تجزیه طلب در شبانه روز گذشته از رژیم صهیونیستی خود گواهی است بر وابستگی آنان به این رژیم.

 عناصر و گروهک‌های مذکور در شبانه روز گذشته تلاش واضح و روشنی برای کم اهمیت نشان دادن عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنوان وعده صادق که در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق صورت گرفت نمودند تا در این راستا گوشه‌ای از بار رسانه‌ای رژیم اشغالگر قدس در تقابل با جمهوری اسلامی ایران را مانند همیشه بدوش بکشند.

این امر در حالی صورت می‌گیرد که رسانه‌های مختلف بین المللی در لحظه حمله سپاه پاسداران جمهوری اسلامی به رژیم صهیونیستی مستقیما تصاویر اصابت موشک‌ها وپهپادهای نیروهای جبهه مقاومت به سرزمین‌های اشغالی را برای جهانیان به نمایش در می‌آوردند به نحوی که حتی رسانه‌های صهیونیستی نیز مجبور شدند به گستردگی این حمله اعتراف و به دفاع در برابر ایران افتخار نمایند.
شایان ذکر است نه تنها این اولین بار نیست که گروهک‌های تجزیه طلب به یاری رژیم اشغالگر قدس در تقابل با جبهه مقاومت می‌شتابند بلکه بررسی تاریخ این گروهک‌ها نشانگر این امر می‌باشد که اساسا فلسفه وجودی مجموعه‌های مذکور چیزی نیست جز یاری رساندن به این رژیم غاصب و ارباب آن یعنی آمریکا.

منبع: نخیلات

:
:
:
آخرین اخبار