تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۲۹۱۸۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چالش‌های پیش‌روی وزنه‌برداران خوزستانی برای کسب افتخار

 

وزنه برداری خوزستان، با وجود سابقه درخشان و پرافتخار در سطح ملی و بین المللی، این روزها با مشکلات جدی دست و پنجه نرم می کند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز با وجود سابقه درخشان و افتخارآفرینی وزنه برداران خوزستان در سطح ملی و بین المللی، این رشته ورزشی در استان با چالش ها و مشکلات متعددی روبرو است که مانع از پیشرفت هرچه بیشتر آن می شود.یکی از مهم ترین مشکلات وزنه برداری خوزستان، کمبود امکانات و زیرساخت های مناسب برای تمرینات و آماده سازی ورزشکاران است.

سالن های تمرین فرسوده، کمبود تجهیزات و لوازم ورزشی مدرن، نبود اردوهای آماده سازی کافی و مناسب، از جمله چالش هایی است که وزنه برداران این استان با آن دست و پنجه نرم می کنند.

علاوه بر این، مشکل دیگر وزنه برداری خوزستان، کمبود حمایت های مالی از سوی مسئولان و ارگان های ذیربط است. این موضوع باعث شده تا هیأت وزنه برداری استان در تأمین هزینه های مربوط به اعزام تیم ها، برگزاری اردوها و رقابت های مختلف با مشکلات جدی روبرو شود.

مسئولان هیأت وزنه برداری خوزستان معتقدند که با وجود استعدادهای فراوان در این رشته، نبود حمایت های لازم، مانع بزرگی برای شکوفایی این استعدادها و کسب نتایج درخشان ملی و بین المللی است.آنها خواستار توجه ویژه مسئولان استانی و کشوری به مشکلات وزنه برداری خوزستان و تأمین نیازهای اساسی این رشته برای پیشرفت هرچه بیشتر آن هستند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار