تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۳۰۷۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فولاد برای جبران پای به میدان می‌گذارد/ گهر به دنبال روزنه‌های امید
از هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم فولاد خوزستان در ورزشگاه تختی اهواز میزبان گهر درود خواهد بود.

 از هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال کشور یک دیدار در اهواز و در ورزشگاه تختی این شهر برگزار می‌شود که در آن فولاد خوزستان میزبان تیم قعر جدولی گهر زاگرس درود خواهد بود.

این دیدار برای فولاد خوزستان اهمیت بسیار بالایی دارد زیرا با کسب پیروزی می‌تواند باخت هفته قبل را در مقابل هم استانی خود نفت آبادان به فراموشی بسپارد.

همچنین این تیم برای جا نماندن از کورس قهرمانی نیاز مبرمی به کسب هر سه امتیاز این دیدار دارد تا بتواند همچنان خود را در جمع مدعیان لیگ ببیند.

فولاد مردان اهوازی، گرچه در بازی رفت در برابر این تیم در تهران متوقف شدند اما تفاوت‌ها و خواستگاه‌های بسیاری بین دو تیم وجود دارد.

گهر زاگرس درود اما تیمی که بر اثر نتایج ضعیف مشکلات عدیده‌ای را در مجموعه خود می‌بیند به امید کشف روزنه‌های امید پای در میدان تختی اهواز خواهد نهاد.

درودی‌ها نیز که پس از یک نیم فصل خانه به‌دوشی در بازگشت به خانه و میزبانی نیز فروغ چندانی در کسب پیروزی پیدا نکرده‌اند، اکنون با باخت تحقیر آمیز و سنگین هفته قبل در مقابل سپاهان بالانشین باید به مصاف دیگر تیم مدعی و بالانشین جدول فولاد خوزستان بروند.

گهر در ادامه مسابقات لیگ برتر راه سختی را برای بقا در این آوردگاه پیش‌روی دارد چرا که در ادامه با تیم‌های داماش گیلان، استقلال تهران، آلومینیوم و سایپا مصاف خواهد کرد.

این تیم با انجام بیست و هشت بازی و کسب 19 امتیاز در حال حاضر در قعر جدول رده بندی مسابقات قرار دارد که  با 21 گل زده و 42 گل خورده و تفاضل 21-، یکی از بدترین آمارها را در لیگ جاری از آن خود کرده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار