تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۳۵۴۰۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرقت با تبر و تفنگ از یک طلافروشی در شوش!
ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز ۳ سارق پس از شکستن شیشه طلافروشی در خیابان شهید دکتر بهشتی از خیابان های مرکزی شوش ، وارد مغازه شده و بخشی از طلاهای موجود را ربودند.

سارقان پس از ضرب و شتم صاحب مغازه ، با یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ فرار کرده و در محلی دیگر خودرو را رها کرده و متواری شدند .

مامورین انتظامی شوش که در حال تحقیقات بر روی موضوع هستند ، این خودروی پراید را در نزدیکی مدیریت برق این شهرستان کشف و ضبط نمودند .

حال طلافروش که از ناحیه پا هدف سارقین قرار گرفته بود ، مساعد گزارش شده است .

اطلاعات گزارش شده  حاکی از این است که در کمتر از یک کیلومتری آن محل یک کلانتری نیز وجود دارد و سارقان که حرفه ای به نظر می رسیدند ، با جسارت خاصی اقدام به سرقت نموده اند . همچنین سارقان به همراه خود تبر و اسلحه داشته و تیر هوایی نیز شلیک کرده اند .

شایان ذکر است چندین ماه پیش نیز سرقتی دقیقا به همین شکل در شهرستان دزفول انجام پذیرفت و سارقین پای طلافروش را هدف گلوله قرار داده و پس از فرار خودروی اول را در همان نزدیکی رها کرده و با خودرویی دیگر متواری شدند . تا کنون نیز خبری از دستگیری آن سارقان مخابره نشده است .

مرجع/ روناش
برچسب ها: شوش
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
مهدی شوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
0
4
ازمسولان تقاضای رسیدگی داریم شهر به این کوچکی چراامنیت نداره
MOHAMMAD
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
0
2
شهری که قوانین راهنمایی و رانندگی در آن رعایت نشود و موتور بدون شماره -خلاف جهت و تک چرخ در وسط بازار داشته باشد سرقت مسلحانه که سهل است اگر بدتر از این اتفاق مانند قتل طلا فروش در دو سال پیش اتفاق نیافتد جای شکر دارد.
رحیم ازشوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
0
1
سرقت درسطح شهرشوش زیادشده ازطلا فروشی گرفته تاموتور سیکلت وخودروومنزل وکیف قاپی و سرقت احشام و..............+زورگیری!دراین شهر کوچک چه خبر است.مسئولین جوابگو باشند
:
:
:
آخرین اخبار