تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۴۳۰۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاجتي: تا ريال آخر قراردادهاي تيم كشتي فرنگي استان را پرداخت مي‌كنيم
سرپرست هيات كشتي‌ خوزستان گفت: به محض اين‌كه پول به حساب هيات واريز شود، مبلغ قرارداد بازيكنان شركت‌كننده در ليگ برتر كشتي فرنگي كشور را تا ريال آخر پرداخت خواهيم كرد.
 
عليرضا مرادحاجتي اظهاركرد: من خودم بخشي از هزينه‌هاي اعزام تيم را به مسابقات ليگ تقبل كردم و افتخار هم مي‌كنم كه اين كار را انجام دادم. هنوز پول خودم برنگشته است و اگر هم برنگردد، اصلا مهم نيست.
 
وي با بيان اين‌كه بيشتر هيات‌ها با مشكل مالي مواجه شده‌اند، ادامه‌داد: براي حضور تيم استان در ليگ فرنگي كشور، هيچ كسي حاضر به اسپانسري تيم نشد و ما درنهايت با توان خودمان اين كار را انجام داديم.
 
سرپرست هيات كشتي خوزستان بيان‌كرد: تيم استان در اين دوره از رقابت‌ها با جواناني كه داشت، نايب‌قهرمان ليگ شد و خوشبختانه 30 ميليون تومان پاداش از سوي فولاد‌ماهان به تيم تعلق گرفت و قرار است به هر بازيكن يك‌و‌نيم و به سرمربي و سرپرست نيز سه ميليون تومان پرداخت شود.
 
وي با اشاره به اين‌كه مبلغ قرارداد بازيكنان تيم نيز پرداخت خواهد شد، عنوان‌كرد: اگر اين ماه نشد به هر حال ماه‌هاي ديگر تا ريال آخر اين قراردادها را پرداخت خواهيم كرد و اگر هيات نتوانست مبلغ قرارداد بازيكنان را بدهد، بازهم خودم از جيبم پرداخت مي‌كنم.
 
مرادحاجتي يادآورشد: به هر حال به محض اين‌كه بودجه‌اي به هيات تعلق بگيرد، قرارداد بازيكنان را پرداخت مي‌كنيم. اگر هم پولي به حساب‌مان واريز نشد، من به دنبال اين هستم كه حتما از جايي اين پول را تامين كرده و قرارداد بازيكنان را پرداخت كنيم.
 
وي خاطرنشان‌كرد: لنگرگاه كشتي‌ فرنگي ايران، خوزستان مي‌باشد و پتانسيل‌هاي خوبي در استان داريم و من به تنهايي نمي‌توانم اين بازيكنان را بچرخانم. معتقدم اگر پول يك بازيكن ذخيره ليگ يك فوتبال را به هيات كشتي بدهند، خواهيد ديد كه چه تحولي در اين رشته به وجود مي‌آيد.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
0
0
سلام/واقعا" جای تآسف داره که این همه استعداد توی استان داریم و کسی بفکر همکاری نیست . بابا کشتی ورزش اول مملکت ماست ...صدامونو کجا باید بلند کنیم ...من که آماده ام .
:
:
:
آخرین اخبار