تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۴۶۳۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعزام کمیته‌ای ویژه از کمیسیون عمران به محل حادثه مرگبار قم

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کمیته‌ای ویژه برای پیگیری حادثه رانندگی در جاده قم از سوی کمیسیون عمران امروز به محل حادثه اعزام می‌شود.

سید مهدی هاشمی  گفت: پیشنهادی به آقای لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی تقدیم کردیم مبنی بر اینکه تیمی از کمیسیون عمران عازم محل حادثه شده و پس از بررسی‌ها در کمیسیون، رسیدگی‌های لازم صورت گیرد و گزارش آن در صحن قرائت شود.

وی با بیان اینکه این پیشنهاد مورد تایید و تاکید رییس مجلس قرار گرفت، خاطر نشان کرد: آقایان حسینی، حسین‌زاده و اسماعیلی از کمیسیون عمران امروز از محل حادثه بازدید کرده و جلساتی با عوامل محلی و کشوری خواهند داشت که گزارش آن را تهیه خواهند کرد و کمیسیون عمران نیز در اولین روز برگزاری مجلس پیگیر موضوع خواهد شد.

نماینده مردم تهران در مجلس در ادامه خاطر نشان کرد: این موضوع هرچند مصیب‌بار است اما اهمیت ویژه‌ای دارد از آن جهت که باید وضعیت خودروسازان ما با توجه به تکلیفی که بر عهده دارند مشخص شود.

هاشمی با تاکید بر ارتقای سطح ایمنی خودروها و بررسی آن در شرکت‌های خودروسازی، گفت: وضعیت وزارت راه و شهرسازی باید از لحاظ برطرف کردن نقاط حادثه‌خیز و معضلات و مشکلاتی که وجود دارد و وضعیت نیروی انتظامی از جهت اجرای مقررات و آموزش‌های همگانی باید مورد ارزیابی قرار بگیرد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار