تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۴۹۱۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دلایل تنبیه ملی‌پوش سنگین وزنه برداری
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری با اعلام دو شرط، از بهادر مولایی خواست تا با عملی کردن آنها خود را در تیم ملی ماندگار کند.
  کوروش باقری در خصوص تنبیه بهادر مولایی و شایعاتی که مبنی بر درگیری وی با مولایی منتشر شده است، گفت: متأسفانه برخی از خبرنگاران حداقل در حیطه ورزش که خودم در آن هستم، رسالت خود را گم کرده‌اند. اگر اسمی از آنها نمی‌برم چون در اندازه‌ای نیستند که اسمشان را ببرم و تنها هدفشان از این شایعه‌پراکنی‌ها این است که اسم خودشان یا سایتشان را ببریم تا مشهور شوند. این سایت‌ها برخلاف خبرگزاری‌های معتبر هیچ نام و نشانی ندارند و بعید است بازدید کننده زیادی هم داشته باشند.

وی ادامه داد: صحبت‌هایی را در مورد بهادر مولایی مطرح کردند که خلاف واقع بود و مشخص نیست چه هدفی را از نوشتن چنین مطالب غیرموثقی دنبال می‌کنند. آنها در حالی بحث دعوای من و بهادر مولایی را مطرح کردند که به هیچ وجه چنین صحبت‌هایی وجود نداشت.

باقری در این خصوص به فارس گفت: بهادر پنجشنبه هفته گذشته از من اجازه گرفت تا به عروسی برود که به خاطر زمان کم باقی مانده به مسابقات قهرمانی جهان با حساسیت، زمانی که دیدم مسیر نزدیک است به شرط اینکه حداکثر تا 11 شب در اردو باشد این اجازه را دادم که متأسفانه صبح فردای آن روز به اردو مراجعت کرد. البته خودش اصرار بستگان را دلیل ماندنش در مهمانی اعلام کرد و جالب اینکه قبل از جریمه، خودش به خاطر تخلفی که کرده بود برای تنبیه اعلام آمادگی کرد.

 

 

وی افزود: ابتدا از وی توضیح خواستم و پس از یادآوری قواعد و قوانین اردوی تیم ملی، تنبیهاتی که برای وی در نظر گرفته بودم را اعلام کردم. اول اینکه باید سرش را از ته می‌زد و سپس روز شنبه بعد هم باید رکورد می‌زد که وی در پاسخ شرط اول گفت اتفاقاً خودم دنبال این بودم که موهایم را بزنم و مشکلی با این موضوع ندارم. در روز مقرر هم از پس رکورد به خوبی برآمد و حتی به رکورد دنیا هم حمله ناموفقی داشت تا با عملی شدن این دو شرط در نهایت بهادر مولایی در اردوی تیم ملی ماندنی شود.

باقری با بیان اینکه دوست ندارم برای شاگردانم چنین اتفاقاتی رخ دهد، یادآور شد: صرفاً هدف این نیست کسی تنبیه شود بلکه هدف این است که نظم و انضباط حاکم بر اردو رعایت شود و بس. باید همه این را بدانند که یک هفته مانده به اعزام با 3 ماه مانده به اعزام فرقی نمی‌کند. بهادر مولایی، شانس اول مدال در تیم ملی و یک نوجوانی که در اردو هستند هم تفاوتی با یکدیگر ندارند و این باید به همه ملی‌پوشان تفهیم شود که خداراشکر شده است. البته هر از چند گاهی لازم است که این موضوع به اشکال مختلف به نفرات حاضر در اردو یادآوری شود.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار