تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۳
کد خبر: ۵۲۴۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون دانشگاه شهید چمران اهواز:
دانشجویان پژوهشگر تقدیر می‌شوند
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز از برگزاری مراسم تقدیر از دانشجویان پژوهشگر خبر داد.

خلیل رنجبر در نشست خبری به مناسبت هفته پژوهش و فناوری که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات دفتر رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد اظهار داشت: دانشجویان پژوهشگر بر‌تر دانشگاه‌های استان خوزستان تقدیر می‌شوند.

وی افزود: تقدیر از دانشجویان پژوهشگر بر‌تر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر استان خوزستان به مناسبت هفته پژوهش و فناوری انجام خواهد شد.

دبیر اجرایی ستاد گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری خوزستان در ادامه به شاخص‌های انتخاب پژوهشگران بر‌تر در دانشگاه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: چاپ مقاله در نشریات داخلی و خارجی از مهم‌ترین شاخص‌های انتخاب این افراد است.

رنجبر اضافه کرد: یکی دیگر از شاخص‌های انتخاب پژوهشگران بر‌تر در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر استان خوزستان چاپ کتاب است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز در ادامه گفت: تقدیر از دانشجویان پژوهشگر دانشگاه شهید چمران اهواز نیز برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم در همه دانشکده‌ها برگزار خواهد شد و هر دانشکده نیز یک نفر را به عنوان پژوهشگر بر‌تر به دانشگاه معرفی می‌کند تا از آنان تقدیر شود.

رنجبر در ادامه گفت: از بین دانشجویان پژوهشگر بر‌تر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان خوزستان 8 نفر به صورت استانی تجلیل خواهند شد.

وی بیان کرد: از این دانشجویان چهار نفر در مقطع کار‌شناسی ارشد و چهار نفر دیگر در مقطع دکترا در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان خوزستان در حال تحصیل هستند.

دبیر اجرایی ستاد گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری خوزستان اضافه کرد: همچنین در سطح استان 3 نفر از مدیران اجرایی نیز به عنوان مدیران پژوهشگر معرفی و از آنان تقدیر به عمل می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: از دانشجویان دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر استان خوزستان نیز چهار نفر به عنوان پژوهشگران بر‌تر انتخاب و از آن‌ها قدردانی می‌شود.

این مقام مسئول عنوان کرد: در سطح استان خوزستان 3 تن از روحانیون پژوهشگر از سوی حوزه‌های علمیه به ستاد گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری خوزستان معرفی می‌شوند تا از آن‌ها تقدیر شود.

به گفته وی، از پرسنل نیروی انتظامی نیز سه نفر به عنوان پژوهشگر بر‌تر از سوی ستاد گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری خوزستان تجلیل خواهند شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: از سوی سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان نیز سه تن از بسیجیان به عنوان پژوهشگر انتخاب و به ستاد استانی معرفی خواهند شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار