تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۵۳۷۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع)
پیاده‌روی عزاداران خرمشهری به سمت قدمگاه امام رضا(ع) برگزار می‌شود
رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر گفت: همزمان با سالروز شهادت امام هشتم پیاده‌روی عزاداران خرمشهری به سمت قدمگاه امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام عادل رویوران امروز اظهار کرد: به‌مناسبت فرا رسیدن ایام پایانی ماه صفر آیین‌های عزاداری در خرمشهر در حال برگزاری است.

وی افزود: این آیین‌ها در هیئت‌های مختلف شهرستان از اربعین حسینی آغاز شده و در ایام رحلت پیامبر مکرم اسلام(ص) و امام حسن(ع) به اوج خود رسیده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر ادامه داد: با توجه به قرارگرفتن در آستانه شهادت امام رضا(ع) آیین عای عزاداری نیز به این مناسبت ادامه خواهد داشت.

رویوران تصریح‌کرد: علاوه بر این و در سالروز شهادت امام رضا(ع) عزاداران خرمشهری مسیر مسجد امام علی(ع) تا قدمگاه امام رضا(ع) در آبادان را پیاده‌روی می‌کنند.

وی اضافه‌کرد: در این برنامه عزاداران در محل مسجد امام علی(ع) تجمع کرده و از ساعت 14 حرکت خود را به سمت قدمگاه آغاز می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر خاطرنشان‌کرد: پس از حضور در قدمگاه نیز ایین عزاداری شهادت امام رضا(ع) نیز با حضور هیئت‌های مذهبی آبادان و خرمشهر برگزار خواهد شد.

وی گفت: از عموم مردم خرمشهر می‌خواهیم در این برنامه فرهنگی و مذهبی حضور داشته و ارادت خود را به ائمه اطهار و ساحت مقدس امام رضا(ع) ابراز کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار