تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۷
کد خبر: ۵۵۴۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دلیل کناره گیری کوروش باقری از تیم ملی
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری با تاکید بر اینکه جایگزین کوروش باقری در راس تیم ملی یک ایرانی خواهد بود، گفت: البته هیچ تصمیمی برای انتخاب شاهین نصیری‌نیا به عنوان سرمربی تیم ملی نداریم.
حسین رضازاده که به عنوان یکی از اعضای مجمع انتخاباتی کمیته ملی المیپک در محل این مجمع حاضر شده بود، اظهارداشت: تا الان منتظر ماندیم تا شاید کوروش باقری از تصمیم خود برای کناره‌گیری از سرمربیگری تیم ملی بازگردد و دوباره هدایت ملی‌پوشان را بر عهده بگیرد اما ظاهرا روی تصمیم خود جدی است و نمی‌خواهد این همکاری ادامه داشته باشد.

وی تصریح کرد: بیماری یکی از دلایلی است که باقری به خاطر آن نمی‌خواهد به سرمربیگری تیم ملی ادامه دهد. دلیل دیگر باقری این است که اگر سرمربی تیم ملی باقی بماند، روند اعتراضات و اعتصاب‌ها ادامه خواهد داشت و بازیکنان در محل اردو و تمرین حاضر نمی‌شوند. در هر صورت با تصمیم کوروش باقری برای استعفا موافقت کرده‌ایم.

"یعنی شما در این ماجرا طرف ملی‌پوشان را گرفته‌اید"؟، رضازاده در این پاسخ به این پرسش گفت: نه؛ موضوع این نیست که طرف چه فرد و گروهی را گرفته‌ایم. به هر حال کوروش باقری مدتی سرمربی تیم ملی بود و حالا بنا به دلایل شخصی و بر خلاف میل ما نمی‌خواهد به این کار ادامه دهد. پس باید جایگزینی برای او انتخاب کنیم.

رئیس فدراسیون وزنه برداری در مورد اینکه "آیا شاهین نصیری‌نیا که گزینه مورد نظر ملی‎‌پوشان هم است هدایت تیم ملی را بر عهده خواهد گرفت"؟، گفت: تصمیمی در این مورد نداریم. قرار نیست وی سرمربی تیم ملی شود.

رضازاده در پایان تاکید کرد: در هر صورت تا پایان ماه وزنه‌برداری در یم مرحله اردو شرکت خواهند کرد و تا آن زمان سرمربی تیم ملی را انتخاب می‌کنیم. به طور حتم سرمربی تیم ملی ایرانی است اما تصمیمی برای انتخاب نصیری‌نیا نداریم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار