تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۵۶۱۶۰
تعداد نظرات: ۴۷ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آقای نوبخت! فرق جوانان خوزستانی با دیگران چیست؟/ استانداری از سیستانی ها یاد بگیرد
تاسف بار آنجاست که تعدادی از این جوانان به دلیل پذیرفته شدن در این آزمون فرصت شغلی دیگری را از دست داده اند، تعدادی دیگر به علت طولانی شدن و انتظار شرط سنی را برای سایر آزمون های استخدامی از دست داده اند، جمعی دیگر پس از اطمینان از یافتن شغل ازدواج نموده و اکنون بحران های خانوادگی را در پیش دارند و اگر که بتوان به نظرات ارسال شده کاربران ذیل اخبار مرتبط تکیه کرد افسردگی، سردرگمی و رسیدن تا مرز خودکشی حاصل این تاخیر برای جوانان خوزستانی است
خوزنیوز: 20 ماه از مرحله اول آزمون استخدامی استاندارای و دستگاههای اجرایی خوزستان برای استخدام 1168 نفر و 11 ماه از مرحله دوم این آزمون برای استخدام 1434 جوان خوزستانی گذشت. سریال دنباله داری که از آن دولت به این دولت کشیده شد و گویا کارگردانان آن پایانی برای آن متصور نیستند.

2602 جوان نخبه خوزستانی که هریک از آنها توانسته اند در رقابتی سخت از بین 25 نفر برگزیده شوند ماههاست قربانی ندانم کاری برخی مسئولین کشوری و استانی شده اند. تاسف بار آنجاست که تعدادی از این جوانان به دلیل پذیرفته شدن در این آزمون فرصت شغلی دیگری را از دست داده اند، تعدادی دیگر به علت طولانی شدن و انتظار شرط سنی را برای سایر آزمون های استخدامی از دست داده اند، جمعی دیگر پس از اطمینان از یافتن شغل ازدواج نموده و اکنون بحران های خانوادگی را در پیش دارند و اگر که بتوان به نظرات ارسال شده کاربران ذیل اخبار مرتبط تکیه کرد افسردگی، سردرگمی و رسیدن تا مرز خودکشی حاصل این تاخیر برای برخی از این جوانان خوزستانی است. (شرح ماوقع این آزمون استخدامی رمانی طولانی است که علاقمندان می توانند در مطالب مرتبط ذیل مطلب آن را دنبال کنند).

اواخر دی ماه و در آستانه سفر رییس جمهور به اهواز،  علی عماد، معاون پشتیبانی و توسعه استانداری خوزستان در پاسخ به این پرسش خبرنگار خورنیوز که شنیده شده است در برخی استانها مشکل آزمون استخدامی از سوی دولت حل شده است و آیا این مشکل در خوزستان هم حل می شود؟ ضمن انکار آن اعلام داشت: یکی از بحث هایی که جزء مطالبات مردم استان است و آقای استاندار به طور جدی آن را پیگیری می کند بحث جذب نیروهایی است در طی دو آزمون در سال گذشته و دولت پیشین پذیرفته شده اند. که متاسفانه برای این دو آزمون ها منابع مالی دیده نشده بود و این مشکل اصلی ماست. ما عزم خود را در این زمینه جزم کرده ایم و این مسئله را به طور جدی پیگیری می کنیم و حتی در صورت حضور دکتر نوبخت، معاون برنامه ریزی رییس جمهور جلسه ای در این خصوص برگزار می کنیم. اما در نهایت باید دید دولت با شرایط فعلی اقتصادی می پذیرد که این استخدام ها نهایی شوند که ما امیدوار هستیم این اتفاق بیافتد.

اما پس از این سفر پاسخ معاون استاندار به پیگیری خبرنگار ما این بود که «جلسه با معاون رییس جمهور برگزار شده است و وعده بررسی داده شده است»؛ وعده ای از جنس وعده های دولت تدبیر و امید در خوزستان.

این در حالی است که معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری، اوایل دی ماه در سفری که به استان سیستان و بلوچستان داشت گفت: به منظور حل مشکل کمبود نیرو در دستگاههای اجرایی سیستان و بلوچستان مجوز استخدام پذیرفته شدگان آزمون سال های گذشته برای این استان صادر شد.

به گزارش ایرنا، محمد باقر نوبخت اظهار کرد: برای رفع مشکل کمبود نیرو در دستگاه های اجرایی این استان، در نشست امشب مقرر شد افرادی که بر اساس قانون و رعایت ضوابط در سال های گذشته در آزمون استخدامی پذیرفته و مراحل استخدامی شان نیز انجام شده بود و تنها منتظر مجوز بودند، جذب شوند.

سخن اول با دولت تدبیر و امید و آقای نوبخت است که شفاف بگویند که فرق جوانان  خوزستانی با دیگران چیست؟

سخن دوم با استانداری خوزستان که به نظر می رسد با قرار گرفتن نیروهای بازنشسته در راس برخی معاونت ها پویایی و تحرک خود را از دست داده است و گرنه چگونه است که برخی استان ها مجوز جذب را از معاون رییس جمهور می گیرند اما آنها پاسخ «وعده بررسی» می شنوند.

مطالب مرتبط :
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۴۷
یاس
|
Finland
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
1
29
کاش یه خورده زودتر این مطلب رو می نوشتید ولی باز دستتون درد نکنه شاید به گوش مسؤلان برسه
مینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
1
21
تشکر فراوان از پایگاه خبری خوزنیوز که دنبال کارهای این جوانان خوزستانی هستید
اگر لطف کنید جواب استاندار در خصوص این نامه را هم بنویسید ممنون میشیم میخوام ببینم دنبال کارهای ما هستنند چون علاوه بر سیستان استاندار قزوین هم مجوز 1000 تا اول سال گرفتنند و روی پایگاه خبری نوشتنند
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
1
21
اولاً از خوز نیوز بابت این همه شهامت و حقیقت جویی تشکر میکنم. ثانیاً از مردم و در رأسشون جوونای خوزستانی ناراحتم که با این همه مصیبتی که بعضی از این مسئولای نالایق دارن به سرمون میارن سکوت کردن و هیچ عکس العملی از خودشون نشون نمیدن!
بابا یه.... خیلی از مشکلات رو میتونه حل کنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
1
17
پس اینایی که کارورزی رفتن چی میشه؟ تابستون فرم کارورزی گرفتیم و رفتیم از آبان ماه هم هر هفته رفتیم فرمانداری دزفول بعدشم اهواز...حالا چی میگن. حداقل دیگه از جیب خرج نمی کردیم شرمنده پدر و مادر و زن و بچه شدیم این چه وضعشه خداااااااااااااااااا قیامتت هم هست مدیران خیلی مدیر
استانداری قزوین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
1
12
مجوز استخدام ۱۰۰۰ نفر و نیز مجوز تبدیل ۵۰۰ نیروی قراردادی به پیمانی صادر شد

عباسعلی در افشانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قزوین، اظهار کرد: از محل برنامه پنجم توسعه، مجوز استخدام ۱۰۰۰ نفر و نیز مجوز تبدیل ۵۰۰ نیروی قراردادی به پیمانی صادر شد که آزمون آن در فروردین امسال انجام شد.

وی در مورد سهمیه فرزندان شهدا و ایثارگران از این تعداد مجوز گفت: تعداد ۲۳۲ فرزند شهید و ایثارگر به صورت خارج از آزمون، جذب این ادارات می‌شوند که کار‌های مراحل استخدام آنها در حال انجام است و به زودی جذب ادارات می‌شوند.

در افشانی در مورد زمان به کار گیری رسمی نیرو‌های پذیرفته شده در آزمون تصریح کرد: در این آزمون حدود ۷۰۰ نفر در ۵۵۰ رشته شغلی که در دفترچه این آزمون درج شده بود، شرکت کرده بودند که در نهایت ۵۴۸ نفر به عنوان پذیرفته شده نهایی انتخاب و به ادارات مربوطه معرفی شدند و در انتظار تخصیص اعتبار هستیم تا به صورت رسمی مشغول به کار شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قزوین در مورد بعضی از سهمیه‌های خاص خاطر نشان کرد: براساس قانون، هر وزیر تا ۵ درصد می‌تواند از اختیارات خود استفاده کرده و افراد مورد نظر خود را به کار گمارد که این موارد بسیار معدود هستند.

در افشانی بیشترین جذب نیرو را توسط اداره کل بهزیستی قزوین عنوان کرد و افزود: بهزیستی قزوین به‌دلیل ضعف نیروی انسانی و نیاز مبرم، با جذب ۱۰۵ نفر بالاترین رتبه را در جذب نیرو به خود اختصاص داده است.
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
0
18
چه عجب در مورد این مساله بسیار مهم یه چیزی نوشتید .البته هیچ فایده ای نداره چون تنها مساله ای که برای استانداری هیچ اهمیتی نداره همینه
مهران
|
Finland
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
0
11
درود به شرف شما مسئولین سایت خوزنیوز! تو رو خدا قضیه رو دنبال کنید. حتی اگه دسترسی به استانداری داریم مرتب بهشون گوشزد کنید و بگید که چقدر جوانهای این استان درمانده شده اند. ما که دسترسی به آقایون نداریم و هر وقت هم به استانداری مراجعه میکنیم با برخورد بسیار بد حراست مواجه میشیم یعنی حتی یک کارمند معاونت نیروی انسانی رو هم نمیشه دید چه برسه به اینکه ...
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
1
9
به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر نوبخت با حضور در برنامه شب گذشته پایش، برنامه دولت برای ادامه هدفمندی یارانه‌ها را تشریح کرد.

در پایان حضور نوبخت در استودیوی برنامه پایش، مرتضی حیدری مجری برنامه بنا برسؤالات متعدد بینندگان در رابطه با آزمون استخدامی استانداری‌ها، از نوبخت پرسید که تکلیف استخدامی استانداری‌ها چه می‌شود؟

معاون رئیس جمهور در پاسخ به این سؤال گفت: من خیلی صریح می‌گویم که قانون، استخدام را برای دولت ممنوع نکرده است، بنابراین همه دستگاه‌ها مجاز هستند که نیازهای خود را مشروط به داشتن مجوز استخدام و همچنین مجوزی برای تأمین منابع مالی افراد جذب شده ، تأمین بکنند .

نوبخت افزود: تمام کسانی که طبق قانون و مقررات این مسیر را طی کردند و کارهای آن‌ها انجام اما بنا بر هر دلیلی این روند استخدام متوقف شده، این‌ها می‌توانند با وجود داشتن دو شرط بالا این استخدام‌ها را انجام دهند. البته می‌دانید که بحث احراز این دو شرط برای دستگاه‌ها باید باد دقت انجام شود چون به حد کافی و حتی بیشتر از میزانی که لازم هست نیروی انسانی در نظام اداری ما حضور دارند، به همین جهت چون تعداد نیروی انسانی در دستگاه‌های دولتی زیاد است کار و بهره‌وری کمتر است.

وی ادامه داد: از دیگر مشکلاتی که ما در مجموعه دولت با آن درگیر هستیم این است که ما برای سال آینده اعلام کردیم حقوق کارکنان 18 درصد افزایش می‌یابد و این در شرایطی است که منابع عمومی بودجه سال آینده 7.3 درصد تقلیل پیدا کرده است.

نوبخت در پایان گفت: ما نباید اشتغال را از طریق استخدام دولتی حل بکنیم، روش‌هایی مانند کمک به تولید می‌تواند به بهبود وضعیت اشتغال کمک کند. بنابراین کسانی که در آزمون استخدامی استانداری‌ها شرکت کردند می‌توانند با دو شرط بالا استخدام شوند.
دوست
|
Finland
|
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
13
3
من که میدونم پیام من گذاشته نمیشه ، ولی هدف شما هم کمک نیست بلکه خراب کردن ادمهاس چرا اینقدر واضح جهت گیری میکنید، قبلاً کجا بودین که پیگیر این مطلب در زمان خودش باشین، به جای تخریب کمک حال باشید، حالا قبلاً خیلی تحرک بود با معاونتهای قبلی، بی انصاف نباشید
بیچاره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
19
والله دیگه از کار که هیچ از زندگی خسته شدیم چون می بینیم که مسولین استان اینقد سستی میکنن و نوبخت پیششون بود و یه مجوز ازش نتونستن بگیرن جای شرم داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
13
خوزنیوز تورو خدا دوباره پیگیر باش..این دوسال نمیدونم چجوری گذشت.همش منتظر بودم..خداااااااااااااااااااااااااااااااا مسئولای ما فقط واسه مردم زبون دارن.واسه بالا دستیا جرات حرف زدن ندارن.
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
0
سلام
ما هم الان یک سال از ازمون نفتمون میگذره هوز خبری نیست.همش عقبش میندازن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
0
مسولان چرا بفکر ما باشن وقتی که خودشان پشت میزهایشان نشستن و سر ماه حقوقای میلیونی توی حسابشون ریخته می شود
vali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
0
کسی نیست بهشون بگه با انصافها بعد از یک سال حداقل نتایج ازمون اسفند رو اعلام کنید تا تکلیف چند هزار نفر قبولی و مردودی مشخص بشه . . . این انتظار کشنده داره هلاکمون میکنه . . .
منتظر شماره مستخدمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
0
با سلام و تشکر امیدوارم که مسئولان با دیدن مطلب پیگیری بیشتری انجام بدهند و ثابت کنند که ما هیچ چیزی از جوانان سیستانی کم نداریم ودر آستانه سال جدید و به برکت دهه فجر عیدی خوبی به ما بدهند
بیکار منتظر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
0
با سلام من مرحله گزینش رو هم رفتم یعنی باید نا امید بشم ؟ یا امیدوار که درست میشه ؟
بیکار منتظر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
0
لطفا یکی جواب بده !!!! کیا برای گزینش رفتن ؟ چند وقته ؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
0
تووووووورووووووووو خدا پیگیری کنید.........
وااااااااااااااااااااقعا این چه وضعیههههههههههه!!!!!!!
که برای ما درست کردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خجااااااااااااااااااااااااااااااااالت آورررررررررررررررررررررره؟
فرق ما بدبختا با بقیه چیه هاااااااااااااااان؟؟؟؟؟؟؟؟
مثبت فکر کن خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
0
0
البته ناگفته نماند که معاونت .... استانداری به نه و منفی گفتن مشهور می باشند چرا که ایشان انرژی واسه پیگیری ندارند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
0
1
2600*700.000=1.820.000.000
حالا فرض کنیم ماهیانه حقوق این افراد میشه ماهی 2میلیارد.واقعا زشت نیست برای این مبلغ ناچیز برای دولت این همه جوون رو اذیت کنن.واقعا درسته حالا که یه عده میخوان بدون پارتی برن سرکار اینقدر اذیت بشن؟
اقای استاندار و نمایندگان محترم پس کی دیگه میخواین یه حرکتی کنید؟؟؟!!!
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
0
0
خوز نیوز ممنونم ازت که پیگیری کردی ولی ای کاش یه مصاحبه باخوداستاندار انجام میدادید خواهش میکنم باز پیگیر باشید اگر یک مصاحبه باخوداستاندار باشه حدااقل میشه امیدوار بود
عباسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
0
0
جناب آقاي عماد ما خسته شديم وفقط ميخوايم سال جديد رو با سر كار رفتن شروع كنيم تو رو خدا شما ديگه اشتباهات آقاي حسيني فر ودولت قبل روتكرار نكنين ، مشكل اين استخدامي رو حل كنيد وبزارين بزرگترين پشتوانه شما حمايت ودعاي همين جوانها در زندگي وعرصه سياسيتون باشه
یأس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
0
0
سلام؛حالا هم زود بود.اصلاً جای تعجب داره که تو این مملکت دارن چیکار می کنن؟همه اش هی میگن جمعیت داره کم میشه بچه بیارین.این جوونایی که هستن چه گلی به سرشون زدین که بازم بچه دار شن به تعداد بدبختای ایرانی اضافه شه.میدونم پیامم به هیچ عنوان گذاشته نمیشه.ولی واقعاً دیگه ناامید شدیم.چقد سفسطه و مغالطه؟خدایی هم هست.بابا برای مردم هم یکم بخواین.
مهندس عمران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
0
0
داریم کم کم به ساالگرد برگزاری ازمون اسفند ماه نزدیک میشیم,اما دریغ از اعلام اسامی نتایج اولیه! آخه اگه ریگی به کفشتون نیست اعلام کردن اسامی3برابر ظرفیت که به تصویب بودجه ربطی نداره.فقط برا پول گرفتن همیشه آماده این....سیستانی ها هم از خوزستانیا با عرضه ترن!! خدایا اینجا کجااااااااااست؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
0
0
من که دیگه قید سوال پرسیدن رو زدم
مجرد و چشم به راه مجوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
0
0
تورو خدا یه کار ی کنید مسئولین، این صندلی ها وفادار نیستن اما با رفتن چند تا جوون سرکار و به تبع آن تشکیل زندگی میتونید خدمتی به این مردم زجر کشیده و بی سر و زبون بکنید
(دین ما کردن کیه )
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
2
4
اطلاعيه شماره 9 : آزمون استخدامي خردادماه 1391
به اطلاع داوطلبان گرامي مي‌رساند در راستاي بخشنامه شماره 13598/92/200 مورخ 139208/01/ معاونت محترم توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور، كليه اطلاعات آزمون استخدامي سال 1391 طي نامه شماره 476/10918/ مورخ 139210/08/ به آن معاونت ارسال شده است.

شايان ذكر است پيرو پيگيري‌هاي استان زنجان، مدارك آزمون استخدامي 1391 به تأييد كميته بررسي آزمون معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور رسيده است. قطعاً پس از دريافت شماره مستخدم داوطلبان اصلي از معاونت مذكور، در خصوص ادامه فرآيند استخدامي اطلاع‌رساني خواهد شد.
خوزنیوز این استانداری زنجان زده توسایتش خواهش میکنم بااین خبر میتونی پیگیری کنی لطفا پیگیری کنید
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
0
0
نتایج آزمون مرحله دوم استان زنجان رو(که آزمونش تیر 92 بود) زدن.ولی استانداری خوزستان هنوز خواب تشریف داره.
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
0
0
من 29 سالمه لیسانس دارم مدرک کامپیوتر وماشین نویسی هم دارم الان هم راننده اژانسم اما یه سوال از اقای استاندار خوزستان
یه نگاه به استخدام پالایش نفت تبریز مورخ 2 اذر 92 بندازید نوشته استخدام فقط فقط فقط از بین بومی های استان
خواستم بدونم چرا به خوزستان که میرسه در شرایط برابر 50 در صد بومی البته اکثر استانها همین شکله مثل چند وقت پیش
استخدامی کرمانشاه و کردستان.......... اما خوزستان نباید اینجور باشه

نتیجه : هفت شهر خوزستان جز بیکارترین شهرهای کشور
نتیجه : نیروهای غیر بومی شاغل در خوزستان و جوانان بیکاربومی

میدونم یه بهونه دارن اونم مشاغل تخصصی : اما به غیر از شرکت
نفت چند جای دیگه نیاز به تخصص داره بعدشم مگه شرکت نفت کارمند نداره بهداشت و درمان و....... همش که تخصص نیست این همه دانشجوی کامپیوتر و حسابداری ومکانیک وبرق
و......... تو استانه
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
0
1
واقعا اگر مسولین استان خوزستان کاری انجام بدن برای جوانان جای تعجب است من منفی نگر نیستم ولی واقعیت اینه اخرش هیچ کاری نمی کنند وقضیه سر و تهشو هم میارن میندازن تقصیر زمین و هوا ....زن وبچه هاشون که نیستیم پیگیر باشن
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
0
1
من واقعا متاسفم اینا چقدر وعده میدن چرا با ایده وافکار خانوده ها بازی می کنند آخه تاکی بی برنامگی یک عده بی سواد ما باید بدیم خداوند از سر تقصیرات شون نگذره ما ها رو معطل کردن واسه مجوز مگر باید از سازمان ملل بیاد...اگر حامله بودیم ده بار زاییده بودیم ...
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
0
2
خوزنیوز امکانش نیست برات یک بار دیگه پیگیری بکنید از خوداستاندار؟حدااقل پیگیری کنید که مثل سایر استانها مدارک این استخدامی به معاونت تسوعه مدیریت وسرمایه اسنانی ریس جمهور ارسال کردند یانه؟
خواهش میکنم این پاسخ بگیر برامون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
0
2
توصیه می کنم مسئولین خوزستان برن نامه های امام علی(ع) رو که خطاب به کارگزارانش نوشته،بخونن.خدا همه ما رو،به راه راست هدایت کنه.
ناشناس
|
Finland
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
0
1
از خوز نیوز تشکر میکنم که پیگیر این مسئله است من یک خانم مجرد هستم فوق لیسانس عمران دارم در آزمون خرداد 91استانداری قبول شدم بهار 93سنم به سی و سه سال میرسد خیلی ناراحت و افسرده شدم من در یکی از شهرهای کوچک خوزستان زندگی میکنم این تنها فرصتم بود آقای نوبخت گفته اند(( باید از طریق کمک به تولید به وضعیت اشتغال کمک کرد)) اولا هیچکس توی شهرهای کوچک سرمایه گذرای نمکند پس تکلیف جوانانهای این شهرها چی میشود در ضمن فارغ التحصلان رشته عمران که نمی توانند مثل سایر رشته درگاههای تولیدی کار کنند معمولا رشته های صنایع و مکانیک و برق می توانند توی این جاها استخدام شوند و نیز فارغ التحصیلان خانم نمیتوانند به شهرهای دیگر نقل مکان کنند من تجربه اش را دارم مشکلاتشان خیلی زیاد است. یک عمر داریم درس میخونیم هنوز یک کار پیدا نکردیم
ناشناس
|
Finland
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
0
3
دولتم که شانه خالی میکند اینها گفتند کلید دارند حالا که نوبت ما خوزستانیها رسید میگویند مسئولین خوزستانی باید خودشان به فکر تامین اعتبار باشند عجب تدبیر و امیدی !!!!!!!!!!!!.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
0
4
یکسال گذشت؛ پس نتایج آزمون اسفند چی شد؟
توشه
|
Finland
|
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
0
4
بنده هم ازآزمون دادههای پادرهوامونده اسفندماه هستم لطفاپیگیرنتایج آزمون کتبی ماهم باشیدفقط پیگیرخردادیانباشیدخردادیاحداقل تامرحله یکی مونده به آخرپیش رفتن مااسفندیایک ساله که فقط منتظرنتایج اولیه هستیم بهشون بگیداگه نمیخان نتایج رواعلام کنن حداقل پولمون روپس بدن پول مردم خوردن نداره بهشون بگیدشماکه نمیخاستیدکسیواستخدام کنیدبراچی پول ازمردم گرفتیدغیرازاینه که میخاستیدبودجه استانداری وواحدهای تابعه اش روتأمین کنید؟!حداقل بفکرمانیستیدبفکرآخرت خودتون باشید
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
1
3
رییس امور آمار معاونت توسعه در گفت‌و‌گو با ایسنا خبر داد
استخدام پذیرفته‌شدگان آزمون‌های استخدامی متوقف نشده است:
http://isna.ir/fa/news/92120200462/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D9%BE%D8%B0%DB%8C%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%87-%D8%B4%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%AF%D8%A7%D9%85%DB%8C
زلفا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
0
0
خدا یعنی میشه خبرش بیاد قبول شم همه مشکلاتم حل شه میشههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
0
0
خوزنیوز یه چیزی بگو یه حرفی بزن
منتظر
|
India
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
0
0
سلام بر همگی بالاخره من امروز رفتم مصاحبه گزینش برای محیط زیست قبول شده بودم .هسته گزینش آموزش و پرورش رفتم
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
0
0
ماز کارمندان شرکت ابو خاک خوزستان که کار فرمای ما جهاد نصر است 10 ماه حقوق نگرفتیم و گفتیتصاب کنیم که مارا تهدید به اخراج کردن
م بیایم استانداری اع
اسماعیل
|
Singapore
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
0
0
دوستان برای پیگیری جریان استخدام ها به شماره پیامک 30002030 که متعلق به بخش خبری 20:30 هست پیامک بزنید
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
0
0
بچه ها کسی از بیمه ایران گزینش نرفته؟
بیچاره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
0
0
باسلام وسپاس ازحمایت خوزنیوز
دوستان باورکنید به مرزجنون رسیدم با وجوداینکه دانشجوی دکتری هستم فرزندجانبازم بیکارم به هردری زدم بسته بود.ازتحمل نگاه های ناباوری که بعد ازاینکه مقطع تحصیلی وکارم روپرسیدن با بهت وتعجب به من نگاه کردن واحتمالا تو دلشون میگن خوب حتما بی عرضه ای که تاحالا سرکارنرفتی خسته شدم ...........الانم تنها امیدم به استخدام ازطریقه استانداریه که فعلا خبری نیست دلم گرفته برامن وامثال من خیلی دعا کنید.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
0
1
سلام دوستان یک خبر خوبببببببببببب.....
آقای عسگری معاون نیروی انسانی ریس جمهور شنبه گفته هیچ مشکلی واسه استخدام کسانی که آزمون قبول شدن وجود نداره و به زودی شروع بکار میکننu
بیکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
0
0
باسلام وتشکرازخوزنیوز
لطفا بازم پیگیری کنید.به خداخسته شدیم از بیکاری ...........
:
:
:
آخرین اخبار