تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۵۸۵۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ترافيك هسته مركزي اهواز چگونه راه مي‌افتد؟
ريیس پلیس راهور خوزستان اعلام کرد: کمبود پارکینگ در هسته مرکزی شهر اهواز یکی از مشکلات بزرگی است که باید برای حل آن تمهیدات لازم اندیشیده شود.

سرهنگ عادل مجدمی اظهار کرد: چند عامل موجب ایجاد مشکلات ترافیکی در هسته مرکزی شهر اهواز می‌شود که نبود پارکینگ یکی از این عوامل است و در این ایام با توجه افزایش تردد شهروندان برای خریدهای نوروزی به هسته مرکزی شهر، مشکل ترافیکی در این نقطه بیشتر نمود پیدا می کند.

وی ادامه داد: وجود برخی صنوف نیز عامل دیگر ایجاد این مشکلات است؛ حضور این صنوف در هسته مرکزی شهر نیاز نیست و در صورتی که بتوان صنوفي مانند صنف بنکداران را ساماندهی کرد، می‌توان تا حدودی شاهد رفع این مشکلات بود.
 
ريیس پلیس راهور خوزستان گفت: کمبود ناوگان حمل و نقل در شهر اهواز می‌تواند عاملی برای ایجاد مشکلات ترافیکی در هسته مرکزی شهر باشد. در صورت تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی، شهروندان ترجیح می‌دهند به جای اتومبیل شخصی، بیشتر از اتوبوس و تاکسی استفاده کنند و این اقدام به روان‌سازی ترافیک هسته مرکزی شهر نیز کمک می‌کند.

 مجدمی همچنین عدم راه‌اندازی به موقع مترو را یکی از عوامل ایجاد مشکل ترافیکی در هسته مرکزی شهر عنوان کرد و گفت: برخی از کارگاه‌های متروی اهواز در هسته مرکزی شهر قرار دارند و به دلیل اجرای عملیات ساخت مترو، برخی خیابان‌ها مسدود شده‌اند که این امر موجب افزایش ترافیک در هسته مرکزی شهر شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به نزدیکی به تعطیلات نوروز و افزایش تردد شهروندان و همچنین ورود مهمانان نوروزی لازم است در جهت حل مشکل ترافیکی اقدامات ضروری انجام شود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار