تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۶۸۷۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توضیحاتی درخصوص چمن ورزشگاه غدیر اهواز
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان درخصوص وضعیت چمن ورزشگاه غدیر اهواز توضیحاتی ارائه داد.

فرامرز کیانی‌زاده در این باره گفت: تنها تفاوت میان چمن ورزشگاه غدیر با ورزشگاه تختی اهواز به نوع جنس چمن آن‌ها بازمی گردد و سخنان دیگر اصلا صحت ندارد.

وی ادامه داد: چمن ورزشگاه تختی اهواز از نوع آفریقایی و چمن ورزشگاه غدیر از قاره ای دیگر است که می گویند اروپایی یا آمریکایی است ولی هر چه باشد از نوع آفریقایی نیست.

وی افزود: پیمانکار هر دو چمن اتفاقا یکی است و قاعدتا به چمن غدیر هم بیشتر رسیدگی می کنند ولی به خاطر نوع جنس چمن و گرمای شدید شهر اهواز، زمین چمن غدیر زرد شده است.

کیانی‌زاده یادآورشد: متاسفانه می گویند چمن ورزشگاه به خاک تبدیل شده است که اصلا صحت ندارد و تنها به خاطر گرما و همانطور که گفتم چمن زرد شده است. اتفاقی که سال پیش هم افتاد اما به خاطر این‌که بازی های لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا در آخرین ماه های سال در آن ورزشگاه برگزار شد، مردم زردی چمن در ماه های اول و گرم سال را ندیدند.

وی با بیان این‌که برای رسیدگی به چمن ورزشگاه غدیر سه راه را مد نظر داریم، اظهار داشت: اولین راه تعویض چمن و آوردن چمن آفریقایی هم جنس چمن ورزشگاه تختی است، راه دوم که هزینه ای برابر تعویض چمن دارد کاور کشیدن چمن در فصل گرما است و راه سوم که در حال انجام آن هستیم، لقمه‌گذاری چمن می‌باشد.

کیانی زاده در ادامه تصریح کرد: مردم فوتبال دوست استان خوزستان آنقدر پس از سال ها فوتبال دیدن و حضور در ورزشگاه ها رشد کرده اند که بدانند این چمن نه شخم خورده و نه ماشین و موتوری بر روی آن حرکت کرده است و انصافا ما حتی نمی‌گذاریم به جز کارگران و اعضای برگزار کننده دیدارها اعم از بازیکنان، داوران و ... کسی پا به روی چمن ورزشگاه غدیر بگذارد.

وی افزود: ولی این که عده ای بخواهند به مردم بقبولانند که در چمن ورزشگاه غدیر موتورسواری شده یا چیز دیگری را به وجدان ها واگذار می کنیم و باز هم چون همیشه صبر و تحمل می کنیم تا گذر زمان همه چیز را ثابت کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در پایان تاکید کرد: مردم به خوبی بدانند که ما تمام تلاش خود را برای آماده کردن چمن ورزشگاه غدیر به کار خواهیم برد و هر چه زودتر این زمین را آماده خواهیم کرد. زیرا در شهر اهواز تنها دو زمین چمن بین‌المللی به نام های غدیر و تختی داریم و نباید یکی را از دست بدهیم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
0
0
سلام حرفهای آقای کیانی زاده مورد تایید است با تشکر از طرف عده زیادی از مردم اهواز
:
:
:
آخرین اخبار