تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۶۹۰۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دهدشتی:
افزایش بیکاری در خرمشهر و آبادان بیداد می‌کند
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از افزایش بیکاری در منطقه گفت: نمایندگان خرمشهر و آبادان باید برای حل این مسئله با همدیگر متحد شوند.

سید حسین دهدشتی عنوان کرد: پس از منطقه آزاد شدن دو شهر خرمشهر و آبادان شاهد افزایش قیمت سرسام آور بخش های مختلف این دو شهر بوده ایم که متاسفانه وقوع این پدیده گرانی آسیب فراوانی به قشر متوسط و ضعیف جامعه در این دو شهر وارد کرده است.

وی افزود: من به عنوان نماینده مردم آبادان منتظر وقوع اتفاقات و پیشامدهای خوب در منطقه آزاد و به تبع آن در دو شهر آبادان و خرمشهر هستم و در صورت عدم وقوع شرایط مساعد به طور حتم بسیاری از واقعیت ها را بازگو می کنم.

نماینده مردم آبادان در مجلس با اشاره به سفر رییس جمهور به منطقه اظهار کرد: نه تنها بسیاری از وعده هایی که در سفر ریاست جمهوری به مردم آبادان داده شده بود تاکنون محقق نشده بلکه تصمیماتی که در خصوص این منطقه گرفته شده ضربه مهلکی به اقتصاد شهروندان وارد کرده است.

دهدشتی با اشاره به ورود خودروهای لوکس در این منطقه گفت: خرید و استفاده از خودروهای روز دنیا امکانی است که تنها از عهده و توان قشر خاصی از مردم استان برمی آید. البته این نکته نیز قابل ذکر است که غالب افرادی که نسبت به خرید این نوع خودروها اقدام می کنند ساکن خرمشهر و آبادان نیستند و در مرکز استان سکونت دارند.

وی تصریح کرد: به دلیل مشکلات و سنگ اندازی عده ای خاص سرمایه گذاری در این منطقه با مشکلات فراوانی همراه شده که این مسئله آمار پایین اشتغال در منطقه را به دنبال داشته است.

نماینده مردم آبادان در مجلس با بیان اینکه افزایش بیکاری در بین جوانان تحصیل کرده آبادان و خرمشهری بیداد می کند، گفت: نمایندگان خرمشهر و آبادان باید برای حل این مسئله با همدیگر متحد شوند و در این رابطه چاره اندیشی کنند.

دهدشتی اظهار کرد: به منظور جذب سرمایه گذار و رونق اقتصادی در منطقه در ابتدا باید زیر ساخت های شهری در خرمشهر و آبادان فراهم شود تا سرمایه گذاران مشتاق به سرمایه گذاری شوند که مطمئنا این مساله رفع مشکل اشتغال را هم به دنبال دارد.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار