تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۶۹۰۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس گروه بهبود کیفیت شیلات خوزستان:
بررسی آلودگی سمی ماهی بر عهده شیلات نیست
در سازمان شیلات محور نظارت بر سلامت ماهی، از مرحله صید تا عرضه آن و نحوه انتقال در این مسیر است و وظیفه ای در زمینه نظارت بر وجود آلودگی میکروبی و سموم در ماهی بر عهده سازمان شیلات نیست در این سازمان بر کاسته نشدن کیفیت ماهی، قرار نگرفتن ماهی در معرض گرما و نیز رعایت اصول بهداشتی از مرحله صید تا عرضه آن نظارت می شود / بررسی وجود آلودگی های میکروبی و عناصری مانند جیوه در ماهی و آبزیان کاری تخصصی است و برعهده سازمان شیلات نمی باشد
خوزنیوز: رئیس گروه بهبود کیفیت، فرآوری و توسعه بازار آبزیان سازمان شیلات خوزستان گفت: بررسی وجود آلودگی سمی ماهیان کاری تخصصی است و بر عهده شیلات نیست.

بررسی آلودگی سمی ماهی بر عهده شیلات نیست

عبدالحسین سراج خرمی در پاسخ به سوال خبرنگار خوزنیوز پیرامون تاثیر آلودگی آب بر ماهیان و آبزیان در استان عنوان کرد: در سازمان شیلات محور نظارت بر سلامت ماهی، از مرحله صید تا عرضه آن و نحوه انتقال در این مسیر است و وظیفه ای در زمینه نظارت بر وجود آلودگی میکروبی و سموم در ماهی بر عهده سازمان شیلات نیست.

وی افزود: هم چنین در این سازمان بر کاسته نشدن کیفیت ماهی، قرار نگرفتن ماهی در معرض گرما و نیز رعایت اصول بهداشتی از مرحله صید تا عرضه آن نظارت می شود.

سراج خرمی یادآور شد: بررسی وجود آلودگی های میکروبی و عناصری مانند جیوه در ماهی و آبزیان کاری تخصصی است و برعهده سازمان شیلات نمی باشد.

مطالب مرتبط:

مصرف غذایی ماهی های خوزستان هیچ گونه ضرری ندارد 

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز:
میزان فلزات سمی در ماهی «شوریده» و «صبور» خوزستان بیش از حد مجاز است

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز:
مطالعات انجام شده مورد تایید ما نیستند / برنامه دقیقی برای رصد و پایش سلامت ماهی و سایر آبزیان وجود ندارد

رئیس گروه بهبود کیفیت شیلات خوزستان:
بررسی آلودگی سمی ماهی بر عهده شیلات نیست

برچسب ها: ماهی ، ماهی خوزستان ، ماهی جنوب ، ماهی صبور ، ماهی شوریده ، ماهی حلوا ، آبزیان ، آلودگی جیوه ، آلودگی دریا ، آلودگی خلیج فارس ، پتروشیمی ، آلایندگی پتروشیمی ، پتروشیمی ماهشهر ، دکتر رضا امانی ، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
:
:
:
آخرین اخبار