تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۷۲۹۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده پلیس راه خوزستان:
جاده ها لغزنده است ، رانندگان هشدارهای پلیس را جدی بگیرند
فرمانده پلیس راه خوزستان در پی بارندگی های 24ساعت گذشته در استان گفت: سطح جاده ها لغزنده است و رانندگان برای جلوگیری از حوادث رانندگی باید به هشدارهای ماموران پلیس توجه کنند.

سرهنگ قاسم قدرتی سه شنبه افزود: نخستین بارندگی به طور معمول سطح جاده ها را لغزنده می کند از این رو لازم است رانندگان ضمن رعایت سرعت مطمئنه ، فاصله طولی را با خودروی جلویی حفظ کرده و از ترمزهای آنی اجتناب کنند.

وی اظهار داشت: هم اکنون همه راه های اصلی و فرعی استان باز و ترافیک روان است ولی سطح جاده ها به علت خیس بودن لغزنده است و در صورت تخطی از سرعت مطمئه می تواند حادثه آفرین باشد.

فرمانده پلیس راه خوزستان به همه رانندگان وسایط نقلیه توصیه کرد در شرایط فعلی که سطح جاده های استان لغزنده و خطرآفرین است با صبر و حوصله رانندگی کنند و برای رسیدن به مقصد به هیچ وجه عجله نکنند.

سرهنگ قدرتی افزود: ماموران پلیس راه با رانندگانی که به هشدارهای پلیس توجه نکنند و جان خود و دیگران را به خطر بیاندازند طبق قانون رفتار خواهد کرد.

بنا بر این گزارش موج جدید بارش ها در خوزستان سبب بارندگی در اکثر مناطق استان از جمله کلان شهر اهواز شد.

در برخی مناطق استان خوزستان از جمله آبادان ، خرمشهر و اهواز کمبود رطوبت سامانه بارشی، سبب برخاستن گرد وخاک شد و میزان آلاینده ها را از حدمجاز افزایش داد.

بارندگی های پاییزی در شمال خوزستان که از روز دوشنبه شروع شده همچنان به صورت پراکنده ادامه دارد.

این بارش ها که سبب تلطیف هوا شد خوشحالی کشاورزان و دامداران را نیز به دنبال داشت.

بارندگی های موثر و فراگیر در استان خوزستان از نیمه دوم آبان همزمان با آماده سازی کشت پاییزه و زمستانه شروع می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار