تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۹
کد خبر: ۷۳۳۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با تلاش شبانه روزی کارکنان شرکت ملی حفاری محقق شد
حفاری ٩٢ حلقه چاه نفت وگاز در 7 ماهه امسال
معاون مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری از حفاری و تکمیل ٩٢ حلقه چاه نفت و گاز در مناطق خشکی و دریایی کشور به وسیله ناوگان این شرکت در هفت ماهه امسال خبر داد.

مهران مکوندی با اشاره به روند مطلوب عملیات حفاری چاه های نفت و گاز براساس برنامه ریزی انجام شده گفت: در این مدت، ٢٢٣ هزار متر حفاری در میدان های نفتی و گازی تحقق یافته است.

وی افزود: ازحفاری های انجام شده در مدت پیش گفته، ١٩٣ هزار و ٨٨٧ متر در خشکی و ٢٩ هزار و ٣٠٣ متر در بخش دریایی صورت گرفته است.

مکوندی با اشاره به تلاش شبانه روزی کارکنان عملیاتی و دیگر بخش های پشتیبانی و اجرایی این شرکت، اظهار کرد: در هفت ماه گذشته، حفاری ١٢ حلقه چاه ٢٤٦ روز زودتر از برنامه های پیش بینی شده از سوی شرکت های متقاضی تکمیل شد.

معاون مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری گفت: از تعداد چاه های حفاری شده، ٦٥ حلقه در حوزه عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ، هشت حلقه در محدوده شرکت نفت مناطق مرکزی ، هفت حلقه در محدوده شرکت نفت فلات قاره، یک حلقه در حوزه عملیاتی شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن )، ٩ حلقه در قالب پروژه ای و دو حلقه برای مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران بوده است.

وی افزود: هم اکنون ١٨ دستگاه حفاری خشکی و دریایی سنگین و فوق سنگین در راستای شتاب بخشی به حفاری در میدان های مشترک استقرار یافته و عملیات حفر و تکمیل چاه های این میدان ها در حال انجام است.

شرکت ملی حفاری ایران در زمان حاضر با به کارگیری ٧٤ دستگاه حفاری سبک، سنگین و فوق سنگین در استان های خوزستان، ایلام، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان، فارس، قم و خراسان رضوی به شرکت های ملی مناطق نفتخیز جنوب، مهندسی و توسعه نفت (متن)، فلات قاره، نفت مناطق مرکزی، مدیریت اکتشاف و پروژه های حفاری دریایی خدمات ارایه می دهد.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۸
0
0
آفرین به این مدیر توانا و همکارانشان
:
:
:
آخرین اخبار