تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۷۹۱۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور پرشور کشاورزان و مسئولین در مراسم بزرگداشت شهید تقوی/ تصاویر
جامعه کشاورزی خوزستان در مراسم برگداشت شهید تقوی حضوری پر شور داشتند.

كشاورزان خوزستان با مديريت و سازماندهي نظام صنفی كشاورزی، جهاد کشاورزی و تعاون روستایی، بار ديگر حماسه بزرگي را رقم زده و با حضور پرشور و كم نظير خود در مراسم بزرگداشت شهادت کشاورز سرافراز حمید تقوی فر صحنه اي  ماندگار را آفريدند.


جامعه کشاورزان استان از اقصی نقاط روستاها با حضور گسترده در مراسم گرامیداشت شهادت حمید تقوی فر، یاد و خاطره هم صنف خود را گرامی داشتند.

جامعه كشاورزان سختكوش و ولايی خوزستان که طی روزهای اخیر در غم شهادت یار و هم صنف خود سردار تقوی به سوگ نشسته اند با حضور پرشور خود در مراسم گرامیداشت شهادت حمید تقوی بار ديگر با شهدا و آرمان هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي و مقام معظم رهبري تجديد بيعت كردند.

در این مراسم باشکوه که با حضور گسترده کشاورزان در مسجد ارشاد اهواز برگزار شد و جمع زیادی از مردم و مسئولین اجرایی، انتظامی، لشکری و جامعه روحانیت استان هم حضور داشتند با نثار فاتحه و قرائت قرآن یاد و خاطره کشاورز سرافراز شهید حمید تقوی فر گرامی داشته شد.

سردار شهید حمید تقوی فر از کشاورزان عضو نظام صنفی کشاورزی اهواز و از فرماندهان دوران هشت سال دفاع مقدس بود که نقش مهمی در پیروزی های رزمندگان اسلام داشت. شهید تقوی فر در ششم دی 1393 به افتخار شهادت نایل آمد.
:
:
:
آخرین اخبار