تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۹
کد خبر: ۸۲۶۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آيت‌الله شفيعي:
همه بايد درباره مساله گرد و خاك فعاليت و اقدام كنند

نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري ضمن گراميداشت ايام دهه فجر گفت: اميدوارم كه خداوند متعال آغاز سال جديد انقلاب را بر همه شما مبارك بدارد و با دست قوي و فعال، شما و ديگر همكاران در سراسر جمهوري اسلامي اين انقلاب را به دست امام زمان (عج) برساند.

​آيت‌الله سیدعلی شفيعي در نشست شوراي اداري استان كه روز یکشنبه 26 بهمن‌ماه در محل استانداري برگزار شد، اظهاركرد: از اين‌كه مردم و بالاخص مردم استان و به‌ويژه مردم اهواز در آن هواي آلوده و پر از گرد و خاك در راهپيمايي حاضر شدند و دين انقلابي خود را ادا كردند تشكر مي‌كنم.

وي افزود: ما به سهم خود دعا مي‌كنيم كه خداوند اين حماسه‌هاي اسلامي و ملي را هميشه توفنده نگه دارد.

آيت‌الله شفيعي تصريح‌كرد:​ مديران كل، فرمانداران و مسئولان ما در استان همه ولايتمدار و معتقدند و به مقدسات انقلاب و ولايت معترف هستند و ما از اين بابت هيچ دغدغه​اي نداريم و كار خود را مي‌كنند و مورد رضايت هم هستند.

نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري در ادامه به نشر پيامي در فضای مجازی مبني بر انتقاد وی به مسئولان نظام و نمايندگان مجلس شورای اسلامی، ​خاطرنشان‌كرد: از اين مساله خيلي تعجب كردم؛ انتظار نمي​رفت كه حريم روحانيون نگهداري نشود و من اين خبر را تكذيب می‌کنم و قاطعانه می‌گویم اين پيام كذب و دروغ محض است.

وی عنوان‌كرد: این ادبیات دور ​از شغل، لباس و شان من است که از مسئولان يا نمايندگان مجلس اين‌گونه انتقاد كنم. خداوند مي‌فرمايد اي مومنين اگر انسان منحرفي پيغامي براي شما آورد، درباره آن تحقيق كنيد كه مبادا دچار پشيماني شويد.

آيت‌الله شفيعي اظهاركرد: اين مساله از مصيبت​هاي ناحيه تلفن همراه در كنار محاسن آن است. چقدر خب بود كه اين مصيبت‌ها به شكلي اصلاح مي‌شد تا هر كس نشر چنين مطالبي را به خود اجازه نمي‌داد تا اين اخبار دروغ و تشنج​آميز پخش نشود. البته معتقدم همه بايد درباره مساله گرد و خاك فعاليت و اقدام كنند كه اقدام كرده و مي‌كنند و همه بايد در اين زمينه همكاري كنند.

وی گفت: اميدواريم خداوند ما را راستگو و صادق و ما را نسبت به همديگر وفادار و حق​نگهدار قرار دهد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار