تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۸۲۹۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان
تیم تحقیقاتی مقابله با ریزگردها درخوزستان تشکیل می‌شود
خوزنیوز: معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان از تشکیل تیم تحقیقاتی و پژوهشی برای مقابله و کاهش اثرات ریزگردها در این استان خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ دکتر علی بختیارپور با اعلام این خبر افزود: به منظور کمک به دولت و رفاه حال مردم خوزستان، تیم تحقیقاتی به منظور یافتن شیوه های نوین مقابله با ریزگردها با همکاری اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان تشکیل و نتایج آن در قالب طرح پژوهشی در اختیار مجموعه دولت قرار داده می شود.

مشاور امنیتی و سیاسی استانداری خوزستان با تاکید به این مسئله که وجود گرد و غبار علاوه بر به خطر انداختن سلامت مردم موجب تحمیل هزینه های درمان شده است گفت: در طول سالهای اخیر معضل گرد و خاک و همچنین گرمای طاقت فرسا میزان گردشگری و سرمایه گذاری در استان رو به کاهش رفته است که این می تواند برای آینده استان و کشور مشکل ساز شود.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان رفع معضل ریزگردها در استان خوزستان را نیازمند همکاری و همیاری کلیه دستگاه ها و نهادها دانست و اظهار داشت: کلیه واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان که دارای بهترین اعضای هیات علمی وهمچنین مجهزترین آزمایشگاههای کشور هستند، آمادگی خود را برای هر گونه همکاری با مجموعه دولت اعلام می کنند.

بختیارپور با اشاره به اینکه رفع مشکل گرد و غبار در استان خوزستان از دایره حرف و وعده گذشته است گفت: مردم از دانشگاه ها به عنوان مراکز علمی و تخصصی و همچنین دولت به عنوان مرکز اجرایی کشور انتظار دارند این معضل به صورت حقیقی  رفع شود.
:
:
:
آخرین اخبار