تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۴
کد خبر: ۸۳۳۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دهدشتی:
جبران خسارت ناشی از وقوع ریزگردها در خوزستان، لازم اما مقطعی است
رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان با تاکید بر لزوم پرداخت خسارت کشاورزان خوزستانی در پی وقوع پدیده ریزگرد در این استان در عین حال گفت که پرداخت خسارت‌ها صرفا مسکن است و باید فکری اساسی برای پیشگیری از بروز این بحران صورت گیرد.

سیدحسین دهدشتی اظهار کرد: ما در کشور ردیف‌های بودجه‌ای برای مواقع بحران داریم و خساراتی که در اثر بحران‌ها به وجود می‌آید را دولت باید جبران کند اما پرداخت این خسارت‌ها مسکن است و ما باید به فکر پیشگیری و برنامه‌ریزی برای پیشگیری برسیم تا ریزگردها به حداقل برسد و از خسارت‌ها کاسته شود.

رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان اضافه کرد: مثلا آبرسانی ما باید مکانیزه شود تا بتوانیم کمبود آب را جبران کنیم و شیوه‌های جدیدی برای مقابله با ریزگردها در پیش بگیریم.

وی جبران خسارت ناشی از وقوع ریزگردها در خوزستان را لازم اما مقطعی توصیف کرد و افزود: ریزگردها یک پدیده اتفاقی نیست. شاید در گذشته اینطور بود مثلا پیش از انقلاب هم یکی دو روز در سال ریزگردها خوزستان را درگیر خود می‌کرد اما اکنون مردم خوزستان روزهای زیادی از سال را درگیر پدیده ریزگردها هستند و این موضوع زندگی آنها را مختل می‌کند.

رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان در پایان گفت که دولت برای پرداخت خسارت ناشی از ریزگردها در استان خوزستان قول مساعد داده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار