تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۸۴۵۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اهواز تأكيد كرد:
لزوم‌حفظ و گسترش ارزش‌هاي‌انقلاب‌اسلامی و دفاع مقدس
خوزنیوز: جلسه شوراي اداري شهرستان اهواز با حضور مديران دستگاه‌هاي اجرايي در محل تالار اجتماعات شهرك نفت اهواز برگزار شد.

به گزارش خوزنیوز؛ فرماندار اهواز در اين جلسه با اشاره به تشكيل ستاد نوروزي و فعاليت 9 كميته در اين ستاد گفت: بمنظور پذيرايي هرچه بهتر از ميهمانان نوروزي و ايجاد چهره نشاط و شادابي در شهر دستگاه‌هاي اجرايي بايد به دقت وظايف خود را انجام و بر نحوه عملكرد در طول تعطيلات نوروزي نظارت داشته باشند.

اسماعيل ارزاني بيرگاني افزود: به همين منظور از 15 اسفند تا 15 فروردين ماه هرگونه حفاري در شهر ممنوع است و شهرداري و اداره راه و شهرسازي نيز بايد هرچه سريعتر نسبت به ترميم معابر درون شهري و برون شهري اقدام نمايند.

فرماندار اهواز پاكسازي و نظافت شهر، نصب چادر و پايگاه و خوش آمدگويي و خدمات رساني در ورودي‌هاي شهر، نظارت بر اقلام و كالاهاي مورد نياز در بازار، نظارت هاي بهداشتي، نظارت بر پمپ بنزين ها و آلودگي آب و فاضلاب جهت رفع مشكلات احتمالي در شهر را از جمله مواردي برشمرد كه دستگاه‌هاي اجرايي موظف به انجام آن هستند.

وي خاطرنشان كرد: اداره ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي اهواز لازم است برنامه ريزي و نظارت لازم براي ارائه خدمات به مسافران را داشته باشد و همه دستگاه‌هاي اجرايي در دبيرخانه ستاد خدمات سفر شهرستان اهواز كه در محل امانيه تشكيل شده است نماينده ثابت داشته باشند.

ارزاني بيرگاني با اشاره به اينكه روز 22 اسفند كه سالروز تأسيس بنيادشهيد و امورايثارگران به دستور حضرت امام خميني (ره) است به نام روز شهدا نامگذاري شده است گفت: هدف از اين موضوع زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا و احياء، حفظ و گسترش فرهنگ ايثار و شهادت است و لازم است ادارات ضمن فضاسازي، تدارك برنامه هاي ويژه در اين روز، ديدار و تجليل از خانواده شهدا را در دستوركار خود قرار دهند.

فرماندار اهواز با اشاره بر لزوم پاكسازي و ارائه چهره مناسب شهر به ميهمانان نوروزي عنوان نمود: به همين منظور ستاد ساماندهي شهر اهواز موضوعاتي نظير ساماندهي متكديان، ساماندهي دستفروشان هسته مركزي شهر اهواز و ساماندهي مراكز عرضه قليان و وانت بارها را در دستوركار خود قرار داده است.

همچنین ؛ مديركل كتابخانه هاي عمومي استان خوزستان نيز در اين جلسه با اشاره به اينكه "خواندن" نخستين دستور اسلام و قرآن كريم والاترين كتاب است گفت سرانه فضاهاي كتابخانه اي در شهرستان اهواز مناسب نيست و نياز به توسعه قابل توجهي داريم.

وي با بیان اينكه 17 اسفند ماه سالروز تأسيس كتابخانه هاي عمومي است از همه دستگاه‌هاي اجرايي و مؤسسات غيردولتي دعوت كرد با معرفي فضاهايي كه قابليت تبديل به كتابخانه هاي مشاركتي دارند در جهت افزايش كتابخانه هاي عمومي و افزايش سرانه اين فضاها در شهرستان اهواز همكاري نمايند.

به گزارش خوزنیوز؛ در این جلسه از زحمات قدرت اله امانی پور تقدیر و علی مظفری به عنوان معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری معرفی شد و همچنین ضمن تقدیر از سیدمحمد موسوی ، فاضل سلامات به عنوان بخشدار مرکزی اهواز در شورای اداری شهرستان اهواز معرفی شد.
:
:
:
آخرین اخبار