تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۹۶۱۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پيام تسليت مديركل تعاون خوزستان در پي درگذشت علي هويسي
پيام تسليت مديركل تعاون خوزستان در پي درگذشت علي هويسيخوزنیوز: مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان درگذشت زنده ياد علي هويسي هنرمند جوان و متعهد خبرگزاري ايسنا خوزستان را تسليت گفت.

به گزارش خوزنیوز؛ در پيام هوشمند صفائي آمده است:

 انالله و انا اليه راجعون

بازگشت همه به سوي اوست. خداوندي كه مرگ و زندگي را آفريد. مرگ كه از مخلوقات و امر وجودي و دريچه اي است به سوي زندگي ديگر، در سطحي بسيار وسيع تر و آميخته با ابديت. چرا كه خداوند مي فرمايد: "اگر بميريد يا كشته(شهيد) شويد به سوي خدا باز مي گرديد." خداوندي كه فرزندان متخصص و متعهد، مومن و فداكار و ايثارگر و خدمتگزار خود را بسيار دوست مي دارد و آنان را به سوي خود هدايت مي كند. در حقيقت مرگ پايان راه نيست بلكه آغاز راهي است كه ما را به جهان هاي ديگر منتقل مي كند و اين جهان با همه عظمت اش تنها مقدمه اي براي جهان هاي گسترده تر، جاوداني و ابدي است...

بدين وسيله درگذشت نابه هنگام زنده ياد "علي هويسي" هنرمند جوان و انديشمند خبرگزاري ايسنا خوزستان را- كه در مدت عمر كوتاه خود هم نام نيك و هم تصاوير ارزشمند بسياري را در رسانه هاي همگاني استان و كشور از خود به يادگار گذاشت- از صميم قلب تسليت مي گويم و از خداوند متعال براي آن مرحوم علو درجات و براي خانواده زنده ياد علي هويسي، بازماندگان، دست اندركاران خبرگزاري ايسنا خوزستان و جامعه ي هنرمندان و رسانه هاي همگاني صبر و شكيبايي خواستارم.

هوشمند صفائي
مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار