تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶
کد خبر: ۱۰۰۳۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رویاپردازی سوشا:ما قهرمان می شویم!
دروازه بان پرسپولیس، آرزوهای بزرگی در سر می پروراند و می خواهد گلر شماره یک تیم ملی شود.
رویاپردازی سوشا:ما قهرمان می شویم!

 سوشا مکانی در مورد این وضعیتی که دارد، اظهار داشت: «خدا را شکر می کنم که توانستیم نظر مساعد هواداران را جلب کنم. این موضوع برای هر بازیکنی باعث افتخار است که هواداران را نسبت به عملکردش مطمئن کند و حالا من به این افتخار نائل شده ام.»


مکانی ادامه داد: «یک تیم خوب، جنگنده، سرعتی، تکنیکی و تاکتیک پذیر داریم که توانایی هایش بی شمار است. ما می توانیم در هر لحظه از بازی، روی دروازه حریفان مان ایجاد خطر کنیم و شرایط را به دلخواه خودمان تغییر دهیم. امکان دارد خیلی ها هنوز به این تیم ایمان نیاورده باشند اما خودمان در داخل تیم می دانیم پرسپولیس امسال، با تیم سال های گذشته کاملا متفاوت است و می تواند اتفاقات بزرگی را رقم بزند.»

دروازه بان شماره یک پرسپولیس با اشاره به شرایط بد سرخپوشان در جدول رده بندی، افزود: «ایستادن در رده چهاردهم جدول آن هم با کسب یک برد، یک مساوی و ۳ باخت در ۵ بازی اصلا جالب نیست. یعنی جایگاه واقعی ما نمی تواند اینجای جدول باشد اما نسبت به آینده امیدواریم و معتقدم هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده که بخواهیم از آن فرار کنیم.»



مکانی تاکید کرد: «برای هر تیمی ممکن است از این دست ماجراها به وجود بیاید و قطعا ما نیز خارج از این محدوده نیستیم. پرسپولیس فصل قبل نیز بحران داشت ولی در این فصل بحران های مان را کنار زده ایم و منتظر اتفاقات تازه هستیم. فقط کافی است کمی زمان داشته باشیم تا پتانسیل بالای بازیکنان را نشان هواداران بدهیم.»



سوشا در ادامه افزود: «آقای برانکو در مصاحبه هایش همیشه از قهرمانی صحبت می کند و من هم می خواهم بگویم حق با اوست. پرسپولیس می تواند قهرمان لیگ شود به شرطی که برای رسیدن به قهرمانی، خودمان را آماده و مهیا کنیم. اشتباهات کم شود و تمرکز بازیکنان هم باید بالا برود. آن وقت است که می توان گفت یک تیم خوب، مفید و جذاب را خواهیم داشت که در هر لحظه می تواند کارهای خارق العاده انجام دهد.»



مکانی در مورد دعوت به تیم ملی نیز گفت: «فقط بدانید می خواهم گلر شماره یک تیم ملی باشم. همین.»
مرجع / اقتصادآنلاین
:
:
:
آخرین اخبار