تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۱۰۱۲۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اسکوچیچ: باید سرم را به دیوار بزنم؟!
نمی‌توانم بگویم راضی هستم، بلکه باید بگویم برای این بازی ناراحتم. نمی‌خواهم از واژه شانس استفاده کنم، ولی به هر حال ما حریفی بودیم که پا به پای ذوب آهن کار کردیم
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از سومین شکست تیمش در لیگ برتر گفت: باید مدیران جدید این باشگاه مبارزه کند!

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پس از دیدار با ذوب آهن، اظهار کرد: نمی‌توانم بگویم راضی هستم، بلکه باید بگویم برای این بازی ناراحتم. نمی‌خواهم از واژه شانس استفاده کنم، ولی به هر حال ما حریفی بودیم که پا به پای ذوب آهن کار کردیم. من بازیکنانم را مقصر نمی‌دانم چرا که دو گل بچه‌گانه دریافت کردیم.

اسکوچیچ: باید سرم را به دیوار بزنم؟!

وی ادامه داد: بعد از دریافت گل سازماندهی سخت بود و به هر حال به ذوب آهن این برد را تبریک می‌گویم و مطمئن باشید تسلیم نخواهیم شد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این که وضعیت سختی داریم، گفت: در فوتبال مسائلی وجود دارد که نمی‌توان آن‌ها را یک شبه حل کرد. از فصل قبل هشت بازیکن از دست دادیم و این فصل هم تغییرات مدیریتی زیادی داشتیم. هیچ گونه جادو و شعبده‌ای در فوتبال وجود ندارد.

وی درخصوص جذب مهاجم، گفت: امیدوارم تا دو ،سه روز آینده بازیکنان مد نظرمان بیایند تا با آن ها قرارداد ببندیم.

اسکوچیچ افزود: ما و هواداران‌مان دوست داریم که فوتبال قوی‌ای را ارائه دهیم. من در ابتدای فصل 4 پیشنهاد داشتم که فولاد را انتخاب کردم. اکنون باید سرم را به دیوار بزنم؟ من وقتی به ایران آمدم شرایط تغییر کرده بود و فکر می‌کنید این وسط من اشتباه نکردم ولی به هر حال این جا ماندم و اکنون با مدیران جدید مبارزه می‌کنم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار