تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۱۰۳۳۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده پلیس راه خوزستان خبر داد:
4 کشته و 11 مصدوم در تصادفات جاده‌ای خوزستان
روز یکشنبه جاده‌های خوزستان شاهد چهار سانحه رانندگی بود که حاصل آن ۴ کشته و ۱۱ مصدوم است
فرمانده پلیس راه خوزستان گفت: روز یکشنبه جاده‌های خوزستان شاهد چهار سانحه رانندگی بود که حاصل آن ۴ کشته و ۱۱ مصدوم است.

قاسم قدرتی روز یکشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: امروز چهار سانحه رانندگی در سطح جاده‌های خوزستان روی داد که یکی از آن حوادث در ساعت 5 و 26 دقیقه صبح امروز صورت گرفت که بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو پراید به علت تخطی از سرعت مطمئنه در جاده اهواز به خرمشهر سه نفر مصدوم شدند.

وی خاطرنشان کرد: دومین سانحه دو دستگاه خودرو پراید در ساعت 10 صبح امروز یکشنبه در 15 کیلومتری جاده بندرامام به شادگان روی داد که بر اثر انحراف به چپ یکی از خودروهای پراید ناشی از سبقت غیرمجاز 5 نفر مصدوم و سه نفر متاسفانه در دم کشته شدند.

فرمانده پلیس راه خوزستان تصریح کرد: در سومین حادثه، عصر امروز در محور شادگان به ماهشهر نیز بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پراید با یک دستگاه سمند سه نفر مصدوم شدند.

قدرتی ادامه داد: غروب یکشنبه نیز در کیلومتر 25 محور اهواز به آبادان بر اثر واژگونی یک دستگاه سمند، راننده این خودرو کشته شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اکثر تصادفات جاده‌ای بر اثر سرعت غیرمجاز و عدم توجه به مقررات رانندگی صورت می‌گیرد که لازم است رانندگان برای حفظ جان خود و سرنشینان خودرو به نکات ایمنی و سرعت مطمئنه بیش از پیش توجه کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار