تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۱۰۳۹۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های خوزستان:
تعداد مجتمع‌های خدمات رفاهی میان جاده‌ای خوزستان افزایش می‌یابد
مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های خوزستان گفت: به منظور رفاه حال مسافران میان جاده‌ای، تعداد مجتمع‌های خدمات رفاهی میان جاده‌ای خوزستان افزایش می‌یابد
مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های خوزستان گفت: به منظور رفاه حال مسافران میان جاده‌ای، تعداد مجتمع‌های خدمات رفاهی میان جاده‌ای خوزستان افزایش می‌یابد.

مسعود مصدقی اظهار داشت: در حال حاضر 30مجتمع خدمات رفاهی میان جاده‌ای در خوزستان وجود دارد که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این میزان افزایش می‌یابد.

وی افزود: تعداد مراکز معاینه فنی در خوزستان 6عدد است که برای افزایش این میزان نیز اقداماتی در دستورکار قرار گرفته است.

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های خوزستان گفت: تعداد پایانه‌های مرزی خوزستان نیز 2عدد بوده که این رقم با توجه به ظرفیت بالای خوزستان در امر صادرات بسیار کم است.

وی عنوان کرد: همچنین 12 ایستگاه پلیس‌راه به منظور امنیت جاده‌ای در جاده‌های خوزستان وجود دارد.

مصدقی اظهار داشت: به زودی نیز دوربین‌های سطح تخلف به صورت گسترده در جاده‌های خوزستان گذاشته می‌شود که این امر می‌تواند در ارتقاء سطح ایمنی جاده‌های خوزستان بسیار تاثیرگزار باشد.

وی افزود: همچنین ناوگان حمل‌نقل باری و مسافربری خوزستان باید نو شود زیرا به علت فرسودگی امکان انتقال یکسره بار به کشورهای همجوار وجود ندارد.

همچنین مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های خوزستان تعداد پایانه‌های مسافربری خوزستان را 23 و تعداد پایانه‌های باربری را 3عدد عنوان کرد.
:
:
:
آخرین اخبار