تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۱۰۳۹۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صبح امروز برگزار شد؛
تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان رامشیر
در حکمی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، دکتر پرویز میرزایی به سمت سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامشیر منصوب شد
خوزنیوز: در حکمی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، دکتر پرویز میرزایی به سمت سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامشیر منصوب شد.

به گزارش خوزنیوز؛ صبح امروز شنبه مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامشیر با حضور فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار رامشیر در این مراسم با اشاره به مشکلات بهداشت و درمان شهرستان، اظهار داشت: تلاش مضاعف در جهت جلب رضایت مردم از مهمترین اهداف هر مدیری می باشد و انتظار می رود این امر توسط مدیریت جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان با ایجاد فضای تعامل و همدلی با مسئولین شهرستان نیز محقق شود.

سعید فیوضی همچنین خواستار تقویت نیروی انسانی و امکانات بهداشتی شهرستان در جهت تامین سلامت و امنیت غذایی مردم شد.

در ادامه پرویز میرزایی با اشاره به سوابق مدیریتی خود اظهار داشت: اصلی ترین کار یک مدیر تعامل با سازمان هاست چرا که نبود تعامل باعث ضربه زدن به بهداشت و درمان شهرستان می شود و تمامی تلاش خود را در راستای تعامل با مسئولین و خدمت به شهرستان به کار خواهم گرفت.

در پایان فرماندار رامشیر با قدردانی از خدمات و تلاش های دکتر شهرام ذاکرین برای دکتر پرویز میرزایی در سمت جدید آرزوی توفیق کرد.
برچسب ها: رامشیر
:
:
:
آخرین اخبار