تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۱۰۴۱۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز ساخت «مدح جاودان» مستندی برای پیرغلامان
مدیر کل صدا و سیمای مرکز خوزستان از آغاز تولید مجموعه مستند "مدح جاودان" (الرثاء الخالد) پیرامون زندگی پیرغلامان حسینی خبر داد و گفت: این برنامه به دو زبان عربی و فارسی در حال تهیه است
مدیر کل صدا و سیمای مرکز خوزستان از آغاز تولید مجموعه مستند "مدح جاودان" (الرثاء الخالد) پیرامون زندگی پیرغلامان حسینی خبر داد و گفت: این برنامه به دو زبان عربی و فارسی در حال تهیه است.

مسلم رحیمی افزود: این برنامه شامل معرفی زندگی هنری پیرغلامان حسینی خوزستانی، سبک نوحه‌خوانی محلی آنان، تاثیرگذاری مجالس روضه‌خوانی و سینه‌زنی بر جامعه و شرح حال‌شان با اجرای مصاحبه‌هایی با بستگان، دوستان، شاگردان، علما، اصحاب هیات‌های عاشورایی و علاقه‌مندان‌شان خواهد بود.

رحیمی با اشاره به این که اسامی این پیرغلامان با تایید مجمع مداحان و ذاکران اهل بیت استان خوزستان تهیه شده اظهار داشت: مجموعه مستند "مدح جاودان" (الرثاء الخالد) در 10 قسمت و در زمان 15 دقیقه به تهیه‌کنندگی امین طرفی و کارگردانی امیر حیدری در مرحله تولید است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز خوزستان پیرغلامان سیدالشهداء (علیه السلام) را سرمایه معنوی یک جامعه حسینی دانست و بر تکریم و تجلیل این چراغ‌های پر نور طریق امام حسین (ع) تاکید کرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار