تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹
کد خبر: ۱۰۴۶۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اسکوچیچ: شکست‌های فولاد حکایت خاصی دارد
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از شکست برابر تراکتورسازی گفت: اطراف فولاد انرژی منفی وجود دارد که باید فکری برای آن شود
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از شکست برابر تراکتورسازی گفت: اطراف فولاد انرژی منفی وجود دارد که باید فکری برای آن شود.

دراگان اسکوویچ در نشست خبری پس از دیدار با تراکتورسازی اظهار کرد: در مورد بازی فقط این را می‌گویم که خوب بازی کردیم اما امتیازی نگرفتیم و این خیلی بد است که میزبان در خانه بدون امتیاز به خانه برود.

وی ادامه داد:‌ امروز ما تراکتورسازی را احیا کردیم و در حقیقت باید بگویم امروز در ورزشگاه غدیر فولاد مقابل فولاد بازی می‌کرد چرا که تاثیرگذارترین بازیکنان فولاد در ترکیب تراکتور مقابل ما حضور داشتند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: شکست‌های ما حکایت خاصی دارد. خیلی بد می‌بازیم و نمی‌توانم توجیه کنم. کادرفنی به بازیکنان انرژی مثبت می‌دهد و تیم را مهیا می‌کند اما در اطراف تیم انرژی منفی وجود دارد که باید فکری به حال آن شود.

وی خاطرنشان کرد: من مربی فنی تیم هستم و نمی‌توانم در امور مدیریتی باشگاه دخالتی کنم.

اسکوچیچ درباره ضربه پنالتی ای که به ضرر فولاد اعلام شد، گفت: من آقای قهرمانی را خیلی دوست دارم و به نوع قضاوتش اعتقاد داشته و دارم اما در گرفتن پنالتی به سود تراکتور کمی عجولانه عمل کرد. ما شاهد بودیم امروز بازیکنان دو تیم به قصد کشت همدیگر را می‌زدند و آقای داور به راحتی از این برخوردها می‌گذشت اما یک حرکت بازیکن ما ناگهان پنالتی اعلام شد.

وی بیان کرد: امروز تراکتورسازی تیم خوبی نبود اما ما هم بد عمل کردیم. من اعتقادی به سقوط فولاد ندارم. باید برای بهتر شدن تلاش کنیم به شرطی که وضعیت اطراف باشگاه سر و سامان پیدا کند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد: ما گلزن خوب نداریم و تاکنون هم موفق نشده‌ایم کسی را جذب کنیم چرا که هیچ کسی حاضر نیست به فولاد بیاید.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار