تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۱۰۷۹۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مراسم یادبود شهید جبار عراقی در اهواز برگزار شد
بزرگداشت سومین روز شهید جبار عراقی (طرفی)، از شهدای مدافع حرم خوزستان با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای اهواز برگزار شد
مراسم بزرگداشت سومین روز شهید جبار عراقی (طرفی)، از شهدای مدافع حرم خوزستان با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا و ایثارگران در اهواز برگزار شد.

در این مراسم که در کنار مزار این شهید در قطعه 2 گلزار شهدای اهواز برگزار شد جمعی از خانواده‌های معظم شهدا به ویژه خانواده شهید نادر حمید دیلمی و خانواده شهید فرشاد حسونی‌زاده (چلداوی) از شهدای مدافع حرم خوزستان حضور داشتند.

در این آیین جمع زیادی از اقشار مختلف مردم از شهرهای گوناگون خوزستان از جمله شهرهای اهواز و کوت عبدالله حضور داشتند و یاد این شهید مظلوم مدافع حرم گرامی داشته داشتند.

همچنین در مراسم دیگری حیدر بهمنی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به همراه جمعی از معاونانش در منزل شهید جبار عراقی (طرفی)، از شهدای مدافع حرم خوزستان حضور یافتند و خانواده این شهید را مورد تفقد قرار دادند.

در حاشیه این مراسم، هاشم چلیبی از بستگان شهید جبار عراقی (طرفی)، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: از مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و مسئولان این شرکت که با حضور در منزل شهید با ما ابراز همدردی کردند و یاد شهید را گرامی داشتند، تشکر می‌کنم، امیدوارم در راه خدمت به ایران اسلامی همیشه موفق باشند.

شهید جبار عراقی (طرفی)، از شهدای مدافع حرم خوزستان در روزهای نخست محرم امسال در سوریه به شهادت رسید و پیکر مطهرش پس از روزها غربت به وطن بازگشت و در صبح روز یکشنبه هفدهم آبان ماه سال 1394 همزمان با 25 محرم سال 1437 هجری قمری و سالروز شهادت امام سجاد (ع) در اهواز تشییع شد.

پیکر پاک شهید عراقی پس از انتقال به گلزار شهدای اهواز در کنار مزار شهید فرشاد حسونی‌زاده (چلداوی)، مزار شهید حمیدرضا فاطمی‌اطهر (حمید ممبینی)  و مزار شهید عبدالکریم جهانگرد اهوازی آرام گرفت.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار