تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۱۰۹۷۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار دزفول:
پیگیری پرونده مصدومیت دو نفر دیگر در حادثه صفی آباد
دو نفر دیگر مدعی اند در حادثه تروریستی صفی آباد از ناحیه پا مورد اصابت گلوله ساچمه ای قرار گرفته و مصدوم شده اند
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول گفت: موضوع مصدومیت دو نفر دیگر در حادثه تروریستی صفی آباد دزفول در دست پیگیری است.

24 مهرماه در حادثه تیراندازی گروه تروریستی به عزاداران حسینی در تکیه قمربنی هاشم صفی آباد دو نفر به نام های بهمن رضایی نیا و حسین کریمی به شهادت رسیده و دو تن دیگر بنام های کاظم بختیاری و امین جدیداسلامی زخمی شدند.

امیر عیسی زاده روز سه شنبه افزود: علاوه بر این افراد دو نفر دیگر که یک پسر بچه 9 ساله و سربازی 20 ساله می باشند نیز مدعی اند در حادثه تروریستی صفی آباد از ناحیه پا مورد اصابت گلوله ساچمه ای قرار گرفته و مصدوم شده اند.

وی با بیان اینکه این افراد هر دو یتیم می باشند و ترس را عامل عدم معرفی خود در زمان تیراندازی اعلام کرده اند گفت: با اطلاع از این موضوع این افراد مورد ملاقات قرار گرفته و پرونده جانبازی آنها در دست پیگیری است.

عیسی زاده اظهار کرد: در حال حاضر پرونده این دو مصدوم توسط دستگاه های ذیربط از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران ،بیمارستان و نیروی انتظامی در حال پیگیری می باشد تا پس از تکمیل پرونده در خصوص آنان تصمیم گیری شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول گفت: مصدومیت این دو تن توسط شورای اسلامی شهر صفی آباد تایید شده است اما پرونده آنان با تهیه استشهاد محلی باید تکمیل شود.

عیسی زاده با اشاره به آخرین وضعیت پرونده عاملان حادثه تروریستی صفی آباد گفت: دیروز صحنه جنایت در محل تکیه قمربنی هاشم صفی آباد بازسازی شد و پرونده توسط کارشناسان در دست پیگیری است.

محمد سبزواری رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران دزفول نیز ضمن تایید این موضوع گفت: علاوه بر دو شهید و دو جانباز این حادثه تروریستی پرونده دو نفر دیگر که در این حادثه از ناحیه پا مورد اصابت گلوله ساچمه ای قرار گرفته و صدمه دیده اند نیز در حال پیگیری است.

15 تروریست در رابطه با حمله تروریستی به عزاداران حسینی در صفی آباد دزفول شناسایی و دستگیر شدند که سه نفر آنان عوامل اصلی تیراندازی به هیات عزادار قمر بنی هاشم صفی آباد می باشند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار