تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹
کد خبر: ۱۱۰۹۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اسکوچیچ: حواشی چند روز اخیر تاثیر منفی بر بازیکنان گذاشت
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید شایعات چند روز اخیر درباره ماندن یا رفتنم، تاثیر منفی بر بازیکنانم گذاشت
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید شایعات چند روز اخیر درباره ماندن یا رفتنم، تاثیر منفی بر بازیکنانم گذاشت.

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پس از بازی با گسترش فولاد، اظهار کرد: ما امروز پنج بازیکن خود را در اختیار نداشتیم و باید بگویم که گسترش تیم خوبی است و نسبت به سال گذشته، فوتبال بهتری بازی می‌کند.

وی افزود: فصل گذشته چند بازیکن خوب‌مان را از ما گرفتند و امسال باید پیشگیری‌هایی انجام دهیم تا مجددا وارد بحران نشویم. ما چند بازیکن از جمله جابر انصاری را مد نظر داشتیم ولی متاسفانه موفق نشدیم او را به خدمت بگیریم و باید در روزهای آینده تیم‌مان را تقویت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: سه بازیکن ما از ناحیه مچ پا مصدوم هستند و مطمئنم اگر زمینی مثل زمین چمن گسترش فولاد داشتیم، هیچ مصدومی در تیم ما وجود نداشت و باید به مسوولان نگهداری چمن این ورزشگاه، تبریک بگویم.

وی بیان کرد: ما مشکلات زیادی روی اجرای کارهای تاکتیکی‌مان داریم و در بازی‌های گذشته هم علی‌رغم ارائه بازی‌های خوب گل‌های بچگانه‌ای دریافت کردیم. امروز هم به نظرم یک امتیاز بازی برای ما بسیار باارزش بود.

اسکوچیچ با اشاره به مشکل گلزنی در تیمش، گفت: دغاغله یک سال در پرسپولیس بازی نکرد و زمان زیادی نیاز دارد تا ریتم بازی خودش را پیدا کند. من بازیکن مد نظرم را در پست فوروارد به باشگاه پیشنهاد داده‌ام ولی هنوز نتوانسته‌ا‌ند آن را به خدمت بگیرند.

وی درباره عملکرد داور بازی نیز اظهار کرد: داوری امروز برایم قابل قبول بود و وقتی ما مربیان اشتباه می‌کنیم، داوران هم ممکن است مرتکب اشتباه شوند و اگر این اشتباهات سهوی باشد هیچ مشکلی ندارد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار