تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۱۱۲۵۷۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتخابات مجلس خوزستان و ورود ریش سفیدان خودخوانده!
خوزنیوز: این روزها که به انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک می شویم دوباره سرکله جمعی  مدعیان خودخوانده ریش سفیدی و بزرگی برای جریان اصولگرایی و جلسات رنگارنگشان پیدا می شود.
جمعی که جامعه ولایی و ارزشی استان به واسطه عملکردشان، اعتقادی به آنها ندارند. جماعتی که در غیر این ایام هیچ خبری از آنها نیست. آنهایی که در دوران مدیریت خود بیشترین ظلم را به خوزستان و خوزستانی روا داشتند. آنها که با ندانم کاری خود در هر یک از انتخابات با معرفی عده ای که کمترین قرابتی با نیروهای ارزشی نداشتند، جام زهر را به جریان اصولگرایی خوراندند و پس از آن غنیمت برداشت کردند. جریانات فرصت طلبی که جز در ایام انتخابات و خوشه چینی، سر در برف فرو کرده و صدایی از آنها درباره مشکلات و معضلات مردم شنیده نمی شود و سکوت کاسبانه را ترجیح می دهند.
به نظر می رسد در انتخابات مجلس پیش رو جامعه ارزشی و ولایی استان خود برای خود تصمیم خواهد گرفت و در ساز و کاری متفاوت، گرفتار دام از پیش چیده شده فرصت طلبان نخواهد شد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
رضا
|
ROMANIA
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
1
1
این ما هستیم که باید باهوش باشیم و با رویکردی جدید و جدی در انتخابات پیش رو شرکت کنیم؛این بار باید به دور از قوم گرایی،بی تفاوتی، باند بازی و با ترجیح منافع جمعی مردم خوزستان بر منافع فردی و جناحی بهترین ها را انتخاب کنیم؛بهترین ها همان هایی هستند که از انگیزه و توانایی لازم برای رفع معضلات قدیمی و ریشه دار مردم خوزستان _ تا انجاییکه که قانون تعیین نموده است _ برخوردارند و عشق به سرزمین مادری وجودشان را وقف تامین رفاه و اسایش مردم میکند...
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
0
1
سلام دوستان
اتفاقا من هم با نظر رضا خیلی موافقم باید بایم خرد جمعی و جوانگرایی و بدون تعصبات قومیتی انتخاب خودمون را انجام بدیم. و با خرد جمعی مشکلاتمون رو حل کنیم یک اصل مدیریتی هست که میگه نیمکت نشینی جوانان باعث می شه که کسانی که سنی ازشون گذشته همیشه در راس باشند.
:
:
:
آخرین اخبار