تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۱۱۳۹۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس شبکه دامپزشکی آبادان:
مرغ تاریخ گذشته در بازار آبادان توزیع نشده است
رئیس شبکه دامپزشکی آبادان با بیان بازرسی مستمر کارشناسان از مراکز نگهداری و سردخانه های مواد غذایی شهرستان، گفت: هیچ گونه مرغ تاریخ گذشته ای در بازار شهرستان توزیع نشده است
رئیس شبکه دامپزشکی آبادان با بیان بازرسی مستمر کارشناسان از مراکز نگهداری و سردخانه های مواد غذایی شهرستان، گفت: هیچ گونه مرغ تاریخ گذشته ای در بازار شهرستان توزیع نشده است.

مهدی آقالر دوشنبه در خصوص انتشار شایعاتی مبنی بر توزیع مرغ تاریخ گذشته در بازار مصرف شهرستان، افزود: ماموران اداره دامپزشکی آبادان، شبانه روزی از سردخانه ها و مراکز عرضه مواد غذایی خام دامی بازرسی کرده و هیچ گونه مواد فاسد در بازار توزیع نشده است.

وی با بیان درج کد رهگیری مرغ منجمد یا فرآوردهای بارگیری شده به مقصد آبادان در سامانه جامعه دامپزشکی، اضافه کرد: تمامی فرآوردهای دامی که خارج از شهرستان وارد می شود پس از بررسی های لازم از سوی دامپزشکی روانه بازار مصرف شده و برای نگهداری به سردخانه های محلی می شوند.

آقالر افزود:هرجا که فرآوردهای دامی تازه و یا منجمد نگهداری می شود، توسط بازرسان اداره دامپزشکی آبادان مورد بازرسی قرار گرفته و در صورت مشاهده فساد آنها با هماهنگی با مراجع قضایی نسبت به انهدام آن اقدام می شود.

رئیس شبکه دامپزشکی آبادان از مردم خواست، هنگام خرید فرآوردهای خام دامی نسبت به کنترل تاریخ تولید و انقضاء آن دقت کنند.

آقالر تاکید کرد:هر فرآورده خام دامی علاوه بر بسته بندی مناسب باید شماره پروانه بهره برداری و شرکت تولید کننده بر روی بسته های آن درج شده باشد.

وی از مردم خواست، در صورت مشاهده تخلف با شماره تماس 53267044 اداره دامپزشکی آبادان تماس گیرند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار