تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۱۱۴۴۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
4 استخر اهواز در آستانه پلمب
چهار استخر در اهواز به دلیل عدم رفع مشکلات موجود در اماکن خود در آستانه پلمب شدن قرار دارند
رییس هیات نجات غریق خوزستان گفت: چهار استخر در اهواز به دلیل عدم رفع مشکلات موجود در اماکن خود در آستانه پلمب شدن قرار دارند.

حر حاجیان در خصوص بازرسی هیات استان از استخرهای اهواز، اظهارکرد: پس از روی کار آمدن هیات یک کمیته بازرسی تشکیل دادیم و از نفرات متخصص در زمینه بهداشت و حقوقی، در این کمیته استفاده کردیم. در راس آن نیز یک کارشناس دادگستری قرار دادیم.

وی بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی هایی که با اداره کل ورزش و جوانان در خصوص نظارت بر استخرها داشتیم به صورت جدی وارد عمل شدیم. بر این اساس ما کار نظارت و بازرسی را از استخرهای اهواز آغاز کردیم. اهواز نیز بیشترین استخر را در سطح استان دارد.

رییس هیات نجات غریق خوزستان با بیان این که تا کنون از تمام استخرهای اهواز چه دولتی و چه خصوصی، بازدید داشته ایم، گفت: پس از بازرسی هایی که انجام دادیم به آن استخرهایی که با مشکلاتی مواجه بودند، اخطار دادیم  و از آن ها خواستیم که مشکلات موجود در اماکن خود را برطرف کنند. متاسفانه باید بگویم پس از طی مراحل اخطار دهی به این اماکن، چهار استخر در اهواز به دلیل عدم رفع مشکلات و نواقص خود، در حال پلمب شدن هستند و ما طی نامه کتبی به اداره اماکن استان، خواستار پلمب این استخرها شده ایم.

وی بیان کرد: مهمترین بخشی که ما امسال دنبال کردیم، بازرسی میدانی به صورت پنهانی بود ولی در سال 95 برنامه مان به این صورت است که اگر استخری به مرحله پلمپ رسید، نام آن را در رسانه ها اعلام خواهیم کرد.

حاجیان به تعداد استخرهای موجود در سطح استان و شهرستان اهواز اشاره و خاطرنشان کرد: در استان 110 استخر داریم که از این تعداد 75 استخر فعال است. در اهواز نیز 56 استخر داریم که بالغ بر 35 استخر آن، فعال هستند.

وی گفت: بازرسی هایی که ما انجام دادیم در کل کشور اقدامی جدید بود و ما همین دلیل کار را از استخرهای اهواز آغاز کردیم که خدا را شکر جواب هم داد و با توجه به نتیجه مثبت آن، در سال آینده قصد داریم از تمام استخرهای استان بازرسی کنیم.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
0
0
با سلام و خسته نباشید از اطلاع رسانی شما

فقط یه خواهش چرا اسم این استخرها گفته نمیشه تا مردم با خبر باشن ؟ لطفا ترتیبی بفرمایید تا این کار انجام بشه ممنون از زحمات شما
:
:
:
آخرین اخبار