تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹
کد خبر: ۱۱۵۳۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور:
اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات کشور از تمام مشکلات است/ قدرت ایران اسلامی دشمنان را به التماس انداخته است
جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات کشور از تمام مشکلات است.
 سردار علی فضلی بعد از ظهر امروز در یادواره شهدای شهرستان طارم ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیده دهه فجر اظهار کرد: امروزه ملت شریف ایران اسلامی در تمام عرصه‌های کشور خوب درخشیده و نسبت به هشت سال دفاع مقدس چندین قدم جلوتر عمل می‌کنند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه امروز تمام ملت ایران اسلامی به بلوغی رسیده‌اند که زمان دفاع مقدس بسیار متفاوت است، تصریح کرد: قدرت ایران هم اکنون به حدی رسیده که دشمنان اسلام را به التماس انداختند که نمونه بارز آن در آب‌های خلیج فارس در دستگیری و اسارت سربازان آمریکایی و انگلیسی نمایان شد.

وی خاطر نشان کرد: درخشش ملت ایران و دانشمندان ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف نمونه‌ای از گسترش و رشد اقتصاد مقاومتی در کشور است.

 جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه یک از فلسفه‌های وجودی هشت سال دفاع مقدس احیاء سنت حسنه نماز بود، اضافه کرد: باید بدانیم که امنیت و آرامش مرهون خون پاک هزاران شهید دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا می‌تواند، قدردانی از شهدا و تجدید بیعت با شهدا و امام شهیدان باشد، اضافه کرد: رزمندگان استان زنجان نیز در هشت سال دفاع مقدس، جان‌فشانی‌های بسیاری کردند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور در ادامه عملیات والفجر هشت را یک عملیات غرور آفرین عنوان کرد و گفت: در این عملیات غواصان استان زنجان که این استان مهد غواصان هشت سال دفاع مقدس است، ایثار و فداکاری بسیاری کردند.

سردار فضلی با بیان اینکه سکینه و آرامشی که در وجود غواصان دریا دل حکمفرما بود قابل گفتار و بیان نیست، گفت: آنها با اخلاص با خدای خویش معامله کرده و عهد بسته بودند بنابراین به خاطر این عمل شایسته به هدف خود رسیدند.

سردار علی فضلی با اشاره به مسائل سیاسی روز در کشور به مسئله مهم انتخابات در کشور اشاره کرد و افزود: بر همگان واجب است در این انتخابات شرکت کرده و سرنوشت کشور خویش را تعیین کنند و دشمنان اسلام را از رسیدن به اهداف شومشان ناکام گذارند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار