تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۱۱۵۴۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی؛
پنجاه و هفتمین مرکز کانون پرورش فکری در خوزستان افتتاح می‌شود
پنجاه و هفتمین مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خوزستان همزمان با سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهر رفیع افتتاح می‌شود
خوزنیوز: پنجاه و هفتمین مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خوزستان همزمان با سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهر رفیع افتتاح می‌شود.

به گزارش خوزنیوز؛ غلامرضا شنبدی مدیرکل کانون استان خوزستان با اعلام این خبر گفت: مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر رفیع در 25 کیلومتری شهرستان هویزه 20 بهمن‌ماه امسال افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به این‌که برای ساخت این مرکز 2 میلیارد ریال از بودجه استانی هزینه شده است افزود: این مرکز یک هزار و 500 مترمربع مساحت دارد و در زیربنای 250 مترمربعی آن فضاهایی چون سالن مطالعه و کلاس‌های آموزشی برای اجرای برنامه‌های مختلف ویژه‌ی کودکان و نوجوانان تدارک دیده شده است.

شنبدی یادآور شد: مراسم افتتاح کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر رفیع، ساعت 11 صبح 20 بهمن‌ماه با حضور مسئولین استانی، محلی و کانون هم‌زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهر برگزار خواهد شد.

گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خوزستان با افتتاح این مرکز تعداد مراکزش را به عدد 57 خواهد رساند، مراکزی که با ارائه فعالیت‌های فرهنگی، هنری با مخاطبین کودک و نوجوان خود ارتباطی چهره به چهره و نزدیک برقرار می‌کند.
:
:
:
آخرین اخبار